تماس ویدیویی از طریق نرم افزار Skype در تلویزیون های براویای سونی امکان پذیر شد

یک‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
سونی امکان جدیدی را به تلویزیون های Bravia خود اضافه کرده است، از این به بعد کاربران می توانند مستقیما از طریق تلویزیون خود و با استفاده از نرم افزار Skype مکالمه ویدیویی داشته باشند. برای انجام این کار نیازی به کامپیوتر نخواهید داشت. امکان مکالمه ویدیوی به همراه بسیاری قابلیت جدید دیگر، با بروز رسانی Firmware تلویزیون های براویای سونی امکان پذیر می شود.
تبلیغات

شرکت ژاپنی سونی – الکترونیک، نسخه جدیدی از Firmware (نرم افزار داخلی) برای تمام تلویزیون های اینترنتی خود منتشر کرده است. با این بروز رسانی به تمام تلویزیون های سونی که قادر به اتصال به اینترنت هستند نرم افزار Skype اضافه شده است و بدین ترتیب کاربران می توانند از امکانات این نرم افزار نظیر مکالمه ویدیوی، تماس تلفنی و ارتباط نوشتاری استفاده کنند.

سونی با این اقدام خود سعی دارند کاربران وقت بیشتری را با تلویزیون خود صرف کنند. البته برای استفاده از مکالمه ویدیوی کاربران علاوه بر تلویزیون براویای سونی نیاز به وب کم و میکروفن نیز خواهند داشت که می بایست بصورت جداگانه خریداری شوند.

در بروز رسانی Firmware علاوه بر نرم افزار Skype امکان کنترل تلویزیون از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها نیز فراهم شده است. تلویزیون های Bravia سونی از این به بعد از نرم افزار موبایل Sony Media Remote پشتیبانی می کنند این نرم افزار برروی تلفن ها و تبلت های اندروید، iPhone و تبلت iPad نصب می شود. علاوه بر این کاربران می توانند تلویزیون خود را از طریق لپ تاپ های VIAO سونی نیز کنترل کنند.

پشتیبانی از تبلت و تلفن های هوشمند باعث می شود کاربران راحت تر متون را تایپ کنند و یا صفحات وب را در تلویزیون خود مرور کنند. تلویزیون های Bravia همچنین با شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و تیوتر نیز یکپارچه شده اند و کاربر می تواند مستقیما از طریق تلویزیون براویا به اکانت کاربری خود در این شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشد.

منبع: IT Pro Portal

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات