گوگل بالاخره امکان ایجاد صفحه برای برند ها را به Google اضافه کرد

سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
صفحه یا Page امکان جدید شبکه اجتماعی Google+ است که شباهت زیادی به Pageهای فیس بوک داشته و به شرکت ها، وب سایت ها و تشکیلات مختلف امکان تهیه یک صفحه و اشتراک گذاری محتوا با مخاطبین آنها را فراهم می کند. از این پس شرکت ها می توانند صفحه مربوط به برند، سرویس و یا محصول های خود را در شبکه اجتماعی گوگل پلاس ایجاد کرده و به این ترتیب ارتباط نزدیک تری با مخاطبین خود برقرار کنند.
تبلیغات

اگر با شبکه اجتماعی گوگل پلاس و امکانات آن آشنا نیستند، می توانید مقالات مربوطه را در آدرس zoomit.ir/googleplus/ مشاهده کنید.

امکانات Page های Google+ تقریبا مشابه Page در Facebook است. ساخت و ایجاد یک صفحه جدید ساده می باشد و پس از ساختن آن کاربر می تواند پست، ویدیو، عکس و یا هر محتوای دیگر را با طرفداران صفحه خود به اشتراک بگذارد. طرفدارن نیز می توانند با + دادن به صفحه مورد علاقه خود، از اخبار و وقایع مرتبط با آن مطلع شوند. یکی از امکانات جالب صفحه ها در گوگل پلاس امکان استفاده از سرویس مکالمه ویدیوی Hangouts برای شرکت ها و صاحبان صفحه است. این امکان برای همه کاربران گوگل پلاس وجود دارد اما با اضافه کردن این قابلیت به صفحه ها، شرکت ها می توانند از آن برای ارتباط ویدیوی به اعضاء یک صفحه نیز استفاده کنند.

کاربران همچنین می توانند صفحه های مورد نظر خود را به حلقه ها (Circles) نیز اضافه کنند.

اگر عضو شبکه اجتماعی گوگل پلاس هستید می توانید صفحه زومیت در این شبکه اجتماعی را به لیست صفحه های خود اضافه کنید تا از آخرین اخبار و مقالات ما از طریق این شبکه اجتماعی مطلع شوید.

اگر قصد راه اندازی صفحه خود را دارید در نظر داشته باشید که مواردی که برروی صفحه خود پست می کنید بصورت خودکار برای عموم نمایش داده می شود. (برخلاف پروفایل که پست های ارسال شده بصورت پیش فرص تنها برای افرادی که در حلقه های شما قرار دارند، ارسال می شوند)

گوگل به همراه Page قابلیت دیگری به نام Direct Connect را نیز معرفی کرد که بصورت خودکار و زمانی که در جستجوی گوگل عبارت "+ نام برند" را وارد می کنید شما را به صفحه برند مربوطه متصل می کند. در حال حاضر این قابلیت تنها برای برخی از شرکت ها از جمله یوتیوب، گوگل و پپسی فعال شده است. اما گوگل وعده داده که به زودی برای باقی شرکت های مهم نیز فعال خواهد شد.

google_plus_pepsi

از صفحه زومیت در گوگل پلاس دیدن کنید.

منبع: Digital Trends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات