مرورگر Google Chrome بیش از 200 میلیون کاربر دارد

جمعه ۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل گوگل در 3 شنبه گذشته اعلام کرد که Chrome، مرورگر 3 ساله گوگل بیش از 200 میلیون کاربر دارد. گوگل کروم رکورد بیشترین رشد را بین مرورگرهای دنیا دارد. این مرورگر در دسامبر 2010 حدود 120 میلیون کاربر و در ماه می سال جاری حدود 160 میلیون کار داشته است.
تبلیغات

گوگل کروم در حال حاضر سومین مرورگر محبوب دنیاست رتبه اول، از آن Internet Explorer و رتبه دوم نیز متعلق به Firefox است. اما Google Chrome در برخی از کشور ها مانند بریتانیا از Firefox سبقت گرفته و سهم بیشتری را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر Chrome حدود 15 درصد از سهم بازار مرورگرها را در اختیار دارد.

جالب است بدانید که اکثر کاربران پرتال زومیت از مرورگر فایرفاکس استفاده می کنند. در ماه اخیر 40.63% بازدیدکنندگان زومیت از فایرفاکس، 24.93% از اینترنت اکسپلور و 23.87% از گوگل کروم استفاده کرده اند.

با فروش و افزایش نوت بوک های Chromebook تعداد کاربران مرورگر Google Chrome افزایش بیشتری خواهد داشت و انتظار می رود به زودی تعداد کاربران Chrome از Firefox بیشتر شود.

Larry Page مدیرعامل گوگل همچنین اعلام کرد که سود خالص این شرکت 26% افزایش یافته است و این موضوع نشان می دهد که مردم از شبکه اجتماعی گوگل پلاس استقبال کرده اند. در حال حاضر گوگل پلاس بیش از 40 میلیون کاربر دارد. گوگل اعلام کرده که در سه ماه اخیر (تا پایان 30 سپتامبر) حدود 2.73 میلیارد دلار درآمد داشته است این شرکت در همین فاصله زمانی در سال گذشته 2.17 میلیارد دلار درآمده داشت.

منبع: Mashable

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات