اپل، فروش گالاکسی سامسونگ را موقتا در استرالیا متوقف کرد

جمعه ۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش شنیدیم که اپل، کمپانی سامسونگ را به علت کپی برداری از ایده های این شرکت متهم کرده و توانسته فروش تبلت های گالاکسی سامسونگ را در اروپا متوقف کند. ولی این قضایا به همینجا ختم نشده و اپل با پیگیری شکایت خود فروش گالاکسی 10.1 اینچ سامسونگ را در استرالیا نیز متوقف کرده است. در ادامه جزئیات کاملتر این شکایت را مشاهده می کنید.
تبلیغات

اپل ادعا می کند سامسونگ بدون در نظر گرفتن حق امتیاز انحصاری محصولات اپل از حقوق خود تخدی کرده و طراحی های محصولات مختلف این کمپانی را کپی کرده است. با تسلیم شکایت اپل علیه سامسونگ به دادگاهی در استرالیا، فروش تبلت گالاکسی 10.1 اینچی این کمپانی در استرالیا متوقف شده است.

این دو غول فناوری شکایات زیادی را بر علیه یکدیگر در کشور های مختلف تنظیم کرده اند. ظاهرا اپل تا کنون در این زمینه موفق تر بوده است.

فروش گالاکسی سامسونگ از ماه آگوست در استرالیا متوقف می شود. به این ترتیب سامسونگ در کریسمس سال جدید بازار فروش را در استرالیا از دست خواهد داد.

اگر سامسونگ نتواند خود را از این اتهام مبرا کند، تنها راه فروش گالاکسی در استرالیا تغییر ظاهر آن است. بدون اصلاح ظاهر گالاکسی 10.1 اینچ، این کمپانی نخواهد تواست محصولات خود را در این شرکت به فروش رساند.

به نظر شما آیا سامسونگ ظاهر تبلت خود را به تقلید از ظاهر iPad ساخته است؟

منبع: DigitalTrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات