یکی از شگفت انگیز ترین ابزار های جانبی آیفون، با i3DG بدون عینک سه بعدی بازی کنید.

سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
یک ابزار جانبی فوق العاده جذاب برای گوشی های آیفون ارائه شده است. این ابزار می تواند بازی ها را بدون استفاده از عینک به صورت سه بعدی نمایش دهد. البته تنها بازی هایی که مخصوص این ابزار طراحی شده باشند به صورت سه بعدی قابل مشاهده است. در ادامه تصاویر و ویدیو مربوط به این ابزار جدید را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

این دستگاه توسط Jitsuro Mase  ژاپنی ساخته شده است. امیدواریم این دستگاه به زودی به تولید انبوه برسد زیرا از صفحه های بازی سه بعدی Nintendo بسیار جالب تر است.

این ابزار در واقع از سه آینه خاص 45 درجه ساخته شده که می تواند روی گوشی های iphone  و یا تبلت ipad قرار گیرد. فیلم کوتاه زیر نحوه استفاده از این ابزار فوق العاده آیفون را نشان می دهد. در صورتی که از اینترنت پر سرعت استفاده نمی کنید می توانید به مشاهده عکس های انتهای مطلب اکتفا کنید.

تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید نحوه قرار گرفتن این دستگاه روی آیفون را نشان می دهند.

ابتدا باید بدانید که بازی طراحی شده برای این گوشی دارای 3 قسمت یا 3 لایه است . تصویر هر کدام از این قسمت ها روی یک آینه منعکس می شود.

iphone-i3Dg-3layer

این دستگاه به راحتی روی آیفون شما نصب می شود.

iphone-i3Dg-3

سپس بازی که دارای سه لایه است روی این آینه ها شکل می گیرد. تصویر اعداد 1 و 2 و 3 که در بالا مشاهده کردید به این صورت به شکل ایستاده قابل مشاهده هستند.

iphone-3d-feature-2

بازی ها نیز به این صورت قابل مشاهده هستند.

iphone-i3Dg-4

 منبع : Gizmodo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات