واکنش مدیرعامل اسپاتیفای به اپل موزیک

سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که انتظار می‌رفت شب گذشته تیم کوک در طول کنفرانس WWDC 2015 سرویس اپل موزیک را معرفی کرد. اسپاتیفای سرویس رقیبی برای اپل موزیک به شمار می‌رود، بر این اساس مدیرعامل اسپاتیفای واکنش جالبی در رابطه با این سرویس جدید نشان داده است.
تبلیغات

دَنیل ای‌کِی مدیر عامل اسپاتیفای در حساب کاربری توییتر خود توییتی را برای سرویس اپل موزیک منتشر کرد. 

eekk

مدیرعامل اسپاتیفای بلافاصله پس از انتشار این توییت آن را پاک کرد. البته در خلال کنفرانس دیشب نیز دَنیل توییتی را منتشر کرد که اعلام کرده بود اپل در حال پخش انیمیشن سرگرم کننده است! 

اپل موزیک 

اپل موزیک اپلیکیشن جدیدی برای گوشی‌های آیفون است که سرویس آیتونز و موزیک را ترکیب می‌کند. این سرویس در سی‌ام ژوئن برای بیش از ۱۰۰ کشور عرضه می‌شود و برای دستگاه‌های اپلی از جمله آیفون، آیپد، آیپاد تاچ، مک و اپل تی‌وی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این برای دستگاه‌های اندرویدی نیز ارائه می‌شود.

این اپلیکیشن دسترسی کاربران به یک ایستگاه‌ رادیویی جهانی با نام Beats1 را میسر می‌کند. این سرویس، موزیک را به طور شبانه‌روزی استریم می‌کند. Beats1 توسط Zane Lowe اجرا خواهد شد.

همچنین در طول کنفرانس اپل، Drake ستاره موسیقی رپ به روی صحنه آمد و درباره‌ی ویژگی Connect صحبت کرد. وی اعلام کرده که این ویژگی کار تمامی موسیقیدانان و سازندگان موسیقی بزرگ را سهولت می‌بخشد. این اپلیکیشن روش جدیدی را توسعه می‌دهد که به کمک آن ستارگان موسیقی می‌توانند به طرفداران خود دسترسی داشته باشند. 

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات