اپل صفحه نمایش لمسی را روی مک ها تست کرده است

پنج‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فیل شیلر با اعلام این موضوع که اپل صفحه نمایش لمسی را روی مک‌ها تست کرده، استفاده از این صفحات نمایش را بدون کاربرد و بیهوده دانسته است.
تبلیغات

اپل هیچ‌گاه نسبت به استفاده از صفحه نمایش لمسی در مک‌ها دید مثبتی نداشته و سخنان جدید فیل‌ شیلر نیز نشان می‌دهد نباید منتظر مک بوکی با صفحه نمایش لمسی -همانند آنچه در سرفیس بوک دیده‌ایم- باشیم.

فیل شیلر مدیر ارشد بخش بازاریابی جهانی اپل در جدیدترین مصاحبه‌ی خود، استفاده از صفحه نمایش لمسی در سیستم عامل دسکتاپ را بی‌معنی و بیهوده خوانده است. شیلر می‌گوید:

تصور کنید روی آی‌مک ۲۷ اینچی از صفحه نمایش لمسی استفاده کنیم. آیا می‌توان استفاده از این صفحه نمایش بزرگ و حرکت مداوم دست برای لمس صفحه نمایش را توجیه کرد؟ این موضوع واقعا بیهوده و بی‌معنی است.

البته مایکروسافت با داشتن دستگاه‌های مانند سرفیس بوک، سرفیس پرو و سرفیس استودیو قطعا با این دید اپل مخالف است و تجربه‌ی دسکتاپ را از منظر دیگری می‌بیند؛ اما اپل قصد دارد به روش سنتیِ استفاده از سیستم‌های عامل دسکتاپ ادامه دهد. شیلر می‌افزاید:

این موضوع باعث خراب شدن تجربه‌ی کاربری افرادی خواهد شد که از ابزارهای نشانگر استفاده می‌کنند. شما نمی‌توانید دسکتاپ را برای استفاده چه به صورت لمسی و چه به صورت غیرلمسی بهینه کنید.

همچنین او می‌گوید اپل در گذشته استفاده از صفحات نمایش لمسی را در مک تست کرده است:

استفاده از صفحه نمایش لمسی کار درستی نبود و احساس درونی ما با نتایج تستی که انجام دادیم همخوانی داشت.

نظر شما چیست؟ آیا صفحه نمایش لمسی را در سیستم عامل دسکتاپ کاربردی می‌دانید؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات