برگزاری اولین سمینار معرفی Microsoft Dynamics CRM 2015 در ایران

شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت آینده نگاران (آیکو) قصد دارد Microsoft Dynamics CRM را متفاوت‌تر از همیشه بررسی کند. معرفی آخرین دستاوردهای شرکت مایکروسافت در حوزه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، موضوع اصلی دومین سمیناری است که شرکت آیکو، پس از اجرای بیش از 280 پروژه پیاده‌سازی و اجرای نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در داخل و خارج از کشور، برگزار خواهد کرد.
تبلیغات

روابط عمومی شرکت آیکو مخاطبان این سمینار متفاوت را کاربران، راهبران و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار مایکروسافت CRM، کارشناسان فناوری اطلاعات، مدیران و کارشناسان خدمات ماشینی و البته مدیران فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش شرکت‌ها و سازمان‌ها اعلام کرده است.

مهندس فرید شهودی، مدیر فروش CRM شرکت آیکو در رابطه با جزئیات برگزاری این سمینار اعلام کرد:

هدف اصلی ما در این سمینار این نیست که تنها به انتشار اطلاعات اولیه و معرفی امکانات نرم‌افزار یا به معرفی آخرین نسخه‌ی فارسی‌ساز تولیدشده توسط آیکو بپردازیم. ما این بار با رویکردی متفاوت به سراغ مایکروسافت سی آر ام خواهیم رفت. از سال 2003 تا این لحظه مایکروسافت 6 نسخه‌ی اصلی از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود ارائه داده است که کاربران هر یک نسخه‌ای متفاوت از این نرم‌افزار را استفاده می‌کنند. ما ضمن معرفی نرم‌افزار Microsoft Dynamics CRM 2013/2015، قابلیت‌های اضافه‌شده به آخرین انتشار این محصول را بررسی و مقایسه خواهیم کرد. بدون شک معرفی امکانات جدید دو نگارش اخیر نرم‌افزار مایکروسافت سی آر ام می‌تواند بسیار مفید باشد بااین‌حال اطمینان داریم که بررسی استفاده‌های کاربردی از این امکانات از جذاب‌ترین بخش‌های این سمینار است که نه‌تنها مخاطبین عادی را شگفت‌زده می‌کند، بلکه توجه مخاطبین و کاربران حرفه‌ای این نرم‌افزار را نیز به خود جلب خواهد کرد.

روابط عمومی شرکت آینده نگاران (آیکو) اعلام کرده است این سمینار در روز سه‌شنبه، 28 بهمن‌ماه در هتل سیمرغ برگزار خواهد شد و آخرین‌مهلت برای ثبت‌نام روز پنج‌شنبه 23 بهمن‌ماه خواهد بود.

اختصاص کارگاه جنبی به‌منظور پاسخ‌گویی به سؤالات فنی و تخصصی مخاطبان، در برنامه این سمینار گنجانده‌شده است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.ayco.ir مراجعه کنند.

Ayco-Seminar

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات