وزیر ارتباطات: شبکه ملی اطلاعات هیچ محدودیتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند

یک‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وزیر ارتباطات ضمن اشاره به سیاست‌های دولت در زمینه توسعه زیرساخت‌های فناوری اعلام کرد که شبکه ملی اطلاعات هیچ محدودیتی برای کاربر ایجاد نمیکند. ما شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کرذیم تا محدودیت کاربران برطرف شده و خدمات قبلی و خدمات جدید را با سرعت بیشتر، کیفیت بهتر و قیمت ارزانتر دریافت کنند.
تبلیغات

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح شبکه‌ ملی اطلاعات گفت: «در ابتدای دولت بررسی کردیم، آنچه در زیرساخت‌ها هست در شأن مردم نیست و از کشورهای دیگر عقب هستیم. دولت یازدهم در ابتدای کار دید که برای پیشرفت باید زیرساخت‌های مورد نظر را فراهم کرده تا مردم از این فضا بهره‌مند شوند و کشور توسعه یابد.»

واعظی ادامه داد: «از ابتدای دولت قول و قراری با وزارت ارتباطات و فعالان حوزه گذاشتیم که ما مسئول همه‌ی فعالان حوزه هستیم نه تنها بخش دولتی. از همه شرکت‌های دولتی و خصوصی از فعالیت در شبکه‌ی ملی اطلاعات تشکر می‌کنم.شبکه‌ ملی اطلاعات پروژه وزارتخانه نبود و همه شرکت‌ها در آن نقش داشتند.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: «اگر تحول در مرکز عالی فضای مجازی و حتی شورای عالی فضای مجازی نبود امروز شاهد راه اندازی شبکه ملی اطلاعات نبودیم.»

واعظی بیان کرد: «کسانی به ما در مورد شبکه ملی اطلاعات انتقاد کردند کسانی بودند که در زمان مسئولیت‌شان هیچ اقدانی برای راه‌اندازی این شبکه نکردند.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: «شبکه ملی اطلاعات هیچ محدودیتی برای کاربر ایجاد نمیکند. ما شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کردیم تا محدودیت کاربران برطرف شده و خدمات قبلی و خدمات جدید را با سرعت بیشتر، کیفیت بهتر و قیمت ارزانتر دریافت کنند.»

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات