رومینگ همراه اول در ۳۰ کشور ارزان شد

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
طبق اعلام همراه اول، رومینگ این شرکت در ۳۰ کشور ارزان شد. این کاهش قیمت رومینگ کامل بوده و شامل تماس، پیامک و اینترنت همراه می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

همراه اول اعلام کرده است که از روز سه‌شنبه همزمان با شروع بیست و سومین سال فعالیت خود، تعرفه رومینگ تماس، پیامک و اینترنت همراه را در ۳۰ کشور دنیا کاهش داده است.

این کاهش قیمت در استفاده از رومینک ۳۰ کشور از جمله کشورهای فرانسه، سوئیس، هلند، اتریش، مجارستان، جمهوری چک، مالزی، کره‌جنوبی، ژاپن، عراق، کویت، یونان، مجارستان، عربستان، امارات، عمان، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، قزاقستان، سوئد و کانادا اعمال شده است.

همراه اول تنها نام ۲۲ کشور را نام برده و از نام بردن ۸ کشور دیگر خودداری کرده است.

بدین ترتیب مشترکان همراه اول اگر سیم‌کارت خود را در خارج کشور از طریق رومینگ فعال کنند، شامل قیمت‌های جدید می‌شوند. قراردادهای تخفیفی رومینگ همراه اول که پیش از این با ۱۰ کشور منعقد بود، به ۳۰ کشور افزایش یافت.

در این طرح که در ادامه طرح‌های تخفیفی رومینگ بین‌الملل همراه اول ارائه شده، تماس‌های داخلی دریافتی، تماس‌های داخلی و تماس با ایران و همچنین پیامک‌های ارسالی شامل تخفیف شده است.

نرخ تعرفه‌های تخفیفی تا ۱۱ دی ماه (پایان سال جاری میلادی) معتبر است.

رومینگ همراه اول در ۱۱۲ کشور دنیا برقرار است و شامل ۲۷۰ اپراتور موبایل می‌شود. همراه اول هم اکنون در ۲۹ کشور دنیا دیتای رومینگ ارائه می‌دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات