اولین گوشی هوشمند کاملا منعطف سامسونگ سال آینده معرفی می‌شود

چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
شایعه شده سامسونگ در سال ۲۰۱۶ گوشی هوشمندی کاملا منعطف و قابل خم شدن معرفی خواهد کرد. با معرفی گلکسی نوت اج و گلکسی اس 6 اج به خوبی می‌دانیم که کمپانی کره‌ای به نمایشگر‌های خمیده علاقه زیادی دارد.
تبلیغات

پیش از این در سال ۲۰۱۴ گزارش شد که سامسونگ اولین نمایشگر کاملا منعطف خود را در CES و در مکانی دور از چشم بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته بود. حتی IHS اخیرا خبر از معرفی تبلت‌هایی با نمایشگر کاملا منعطف از جانب سامسونگ و آن هم تا پایان سال ۲۰۱۵ داده بود.

ظاهرا سامسونگ با تلاش زیاد روی تکنولوژی نمایشگر‌های خمیده در حال کار است و اگر بتواند مقدمه‌ی ورود این تکنولوژی را فراهم کند، تا سال ۲۰۱۶ اولین محصولات کاملا منعطف و تاشو را خواهیم دید.

foldable-display

اما تازه‌ترین گزارش پیرامون بلند پروازی‌های سامسونگ در بحث نمایشگر از جانب Business Korea به گوش می‌خورد؛ در گزارش این رسانه آمده: «معتقدیم این صنعت {تولید نمایشگر‌های سامسونگ} از سال ۲۰۱۶ توان تجاری سازی شدن پیدا خواهد کرد.» این گفته می‌تواند به این معنی باشد که سامسونگ در انتظار تکمیل فرآیند تولید اینگونه نمایشگر‌ها و سپس عرضه آن‌ها به بازار است.

سامسونگ برای استفاده از نمایشگر‌های تاشو و کاملا خمیده در دستگاه‌های موبایل چالش‌های زیادی پیش رو دارد که باید یک به یک از پس آن‌ها برآید تا روند تجاری سازی و ساخت دستگاه‌های هوشمند جذاب بر پایه صفحه نمایش خمیده تکمیل شود. اگر این گزارش‌ها معتبر باشند، سامسونگ در پی سرمایه گذاری روی این تکنولوژی است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات