وان پلاس 3 روز 26 خرداد معرفی می‌شود

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس ۳ محصول جدید شرکت وان‌پلاس است که حال زمان معرفی و عرضه رسمی آن توسط شرکت تولید کننده اعلام شده است. محصول جدید وان‌پلاس در ۲۶ خرداد معرفی می‌شود. همراه زومیت باشید تا با این محصول و مشخصات آن بیشتر آشنا شویم.
تبلیغات

وان‌پلاس تصمیم دارد به زودی محصول جدیدش را با نام وان‌پلاس ۳ معرفی کند. تا پیش از این گفته می‌شد که این دستگاه در ماه مه معرفی می‌شود اما این اتفاق نیفتاد. حال تقریبا مطمئن هستیم که این دستگاه در ماه ژوئن معرفی می‌شود. امروز این شرکت زمان معرفی این محصول را رسما اعلام کرده است. وان‌پلاس در سایت Weibo اعلام کرد که محصول جدیدش را ۱۵ ژوئن (۲۶ خرداد) معرفی می‌کند. با این اوصاف شایعه معرفی شدن این دستگاه در ۱۴ ژوئن چندان هم بی‌راه نبوده است.

نکته جالب این است که وان‌پلاس از فردای روز معرفی، فروش دستگاه جدیدش را آغاز می‌کند و کاربران از ۱۶ ژوئن می‌توانند این محصول را خریداری کنند. با این اوصاف اخبار مربوط به وان‌پلاس ۳ از ۱۳ تا ۲۰ ژوئن بسیار داغ خواهد بود و کاربران می‌توانند پیش از خرید دستگاه‌شان، بررسی‌های آن را نیز در سایت‌های مختلف مطالعه کنند.

وان پلاس 3

تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص طراحی و مشخصات OnePlus 3 منتشر شده است و انتظار می‌رود که این محصول جدید از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این محصول نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p دارد که از نوع آمولد است. در بخش پشتی این دستگاه دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین جلویی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است. وان‌پلاس درون دستگاه جدیدش باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار داده که مجهز به فناوری شارژ سریع است. شرکت اوپو دارای فناوری شارژ بسیار سریع VOOC است که شاید در این محصول نیز شاهد چنین قابلیتی باشیم. در خصوص طراحی این دستگاه نیز باید بگوییم که وان‌پلاس ۳ برای اولین بار از بدنه تمام فلزی بهره می‌برد. جلوی دستگاه با شیشه 2.5D پوشانده شده است و در این قسمت شاهد دکمه بیضی شکل خانه هستیم که سنسور اثر انگشت نیز با آن ادغام شده است. لازم به ذکر است که این محصول چندی پیش تاییدیه TENAA را نیز دریافت کرد.

با وجود اینکه اطلاعات زیادی از این دستگاه منتشر شده اما در روز معرفی تمام این اطلاعات به صورت رسمی اعلام می‌شوند و به قابلیت‌های دوربین، فناوری شارژ سریع و قیمت آن نیز پی می‌بریم. شما چه انتظاراتی از وان‌پلاس ۳ دارید؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات