با شارژر کوچک لیتیوم‌کارت، گوشی و تبلت خود را به سرعت شارژ کنید

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شارژرهای بزرگ و کوچک، با استفاده از راهکارهای متنوع برای وسایل همراه معرفی می‌شوند. یکی از شارژرهای جالب و بسیار کوچک، کارت‌ لیتیوم یا LithiumCard است. شارژری که واقعاً به یک کارت کوچک شبیه است و در عین حال مأموریت اصلی خود را به خوبی انجام می‌دهد. در ادامه‌ی مطلب شما را با این طرح جدید آشنا می‌کنیم. با ما باشید.
تبلیغات

اینکه یک گوشی باتری بزرگ‌تری داشته باشد و بیشتر شارژ نگه دارد، بسیار مهم است. شارژ شدن سریع هم اهمیت زیادی دارد. کوآلکام با معرفی تراشه‌ی S800 کوآلکام قابلیت شارژ سریع‌تر را به دنیای گوشی‌ها و تبلت‌ها وارد کرده ولیکن هنوز هم وسایل جانبی یا در واقع شارژرهایی با عنوان هایپرشارژر و مانند آن رونمایی می‌شود. لیتیوم‌کارت یکی از همین شارژرهاست که سرعت شارژ را بیشتر می‌کند.

در برخی آزمایشات، سرعت شارژ شدن یک گوشی با استفاده از لیتیوم‌کارت به دو برابر بیشتر از شارژرهای USB متداول هم رسیده است. اما مهم‌ترین ویژگی این شارژر ابعاد آن است که در مقایسه با محصولات رقیب، بسیار کوچک است و به اندازه‌ی 5 کارت بانکی که روی هم قرار داده شده باشند، فضا اشغال می‌کند. لذا احتمالاً در کیف پول شما هم به راحتی قرار می‌گیرد.

LinearFlux سازنده‌ی این شارژر، نه تنها آن را کوچک و جمع‌وجور طراحی کرده بلکه در آن یک باتری با ظرفیت 1200 میلی‌آمپرساعت تعبیه کرده که با توجه به ابعاد کلی آن، بسیار جالب است. در هنگام شارژ با استفاده از مدارات داخلی امکان شارژ کردن باتری داخلی هم وجود دارد. پورت microUSB و همچنین Lightning، کانکتور اپل برای شارژ کردن وسایل مختلف پیش‌بینی شده است.

Linear-Flux-LithiumCard-ports-300x230

تاکنون از طریق Indiegogo حدود 170 هزار دلار سرمایه برای تولید این محصول جمع شده که 30 هزار دلار بیش از سرمایه‌ی لازم بوده است. لذا LinearFlux به زودی پیش‌فروش و در ادامه تولید انبوه و عرضه‌ی شارژر جالب خود را آغاز می‌کند ولیکن هنوز در مورد قیمت محصول اطلاعی در دست نیست.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات