پازل: انتخاب | دو کیف Classic Pro Messenger Bag بلکین

جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید کمی فسفر بسوزانید و خود را برای هفته‌ی جدید آماده کنید، با زومیت و دویست‌وهفتادوهفتمین قسمت از سری «پازل» همراه شوید.
تبلیغات

به «پازل» ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ خوش آمدید! سری «پازل» به‌صورت هفتگی منتشر می‌شود؛ البته فاصله‌ی انتشار پازل ۲۷۶ تا پازل ۲۷۷ بیش از یک هفته طول کشید که به همین دلیل پوزش می‌خواهیم. دویست‌وهفتادوهفتمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای دویست‌وهفتادوششم و البته «پازل» جدید. با زومیت همراه باشید.

پازل شماره‌ی دویست‌وهفتادوهفتم با حمایت آواژنگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه به دو نفر از افرادی که پاسخ صحیح بدهند، یک عدد کیف Classic Pro Messenger Bag بلکین اهدا خواهد شد. 

جایزه پازل 277

کلید: ۵ عدد

سؤال هفته گذشته در اصل همان سؤال معروف مربع جادویی بود، اما آن را با بیانی دیگر مطرح کردیم؛ در واقع سؤال این است که چگونه اعداد ۱ تا ۹ را در یک مربع ۳*۳ بچینیم، به طوری که مجموع اعداد در هر سطر با مجموع اعداد در هر ستون با مجموع اعداد در هر یک از دو قطر برابر باشد؟ با چرخاندن مربع می‌توانیم انواع مختلفی از آن را داشته باشیم، اما در تمامی آن‌ها عدد ۵ در مربع وسطی قرار خواهد گرفت. یک نمونه از مربع جادویی را در شکل زیر مشاهده می‌کنیم.

پازل 276

بـرنـده

۳۵۰ نفر از کاربران در پازل دویست‌وهفتادوششم زومیت شرکت کردند که ۶۵ نفر از این تعداد موفق شدند تا پاسخ صحیح بدهند. با کمال تشکر از تمامی افرادی که در پازل ۲۷۶ شرکت کردند، در ادامه اسامی شماری از افرادی که پاسخ صحیح دادند، درج شده است. 

سعید طباطبایی‌فر - سیدمحمد مختاری - عاطفه نقی‌پور - دانیال شیاسی - سهند حلاجی - الهه ترابی‌زاده - شاهین الف - علی فرحزادی - پیمان ورناصری - کامیار حاج‌محمدنیا - حمید اقبالیان - مرتضی قاسمی - علی‌اصغر نظری - ارشیا افضلی - حسین مرزانی - فرزاد سلیمی - مجتبی بابایی - محسن گودرزی - فرزام احمدلو - آیدین مشروطه‌‌چی

معمای شماره‌ی دویست‌وهفتادوهفتم: جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸

شما هر روز با انتخاب‌های مختلفی در زندگی رو‌به‌رو می‌شوید! فلان غذا را بخورم یا نخورم؟ به چپ بپیچم یا به راست؟ جواب سؤال پازل را بدهم یا نه؟ و موارد بسیار دیگری که هر روز باید در مورد آن‌ها تصمیم بگیریم. فرض می‌کنیم که در یک ساعت آینده، تمام این نقاط تصمیم‌گیری دوراهی هستند و نه سه راهی، یعنی شما در هر انتخاب دو گزینه را پیش رو دارید.

هر "انتخاب" در این یک ساعت، سرنوشت شما را در انتهای یک ساعت آینده شکل می‌دهد. اگر به تعداد ۱٫۰۷۳٫۷۴۱٫۸۲۴ سرنوشت متفاوت در انتهای یک ساعت آینده برای شما، امکان‌پذیر باشد در یک ساعت آینده به‌طور متوسط هر چند دقیقه یکبار باید یک انتخاب انجام دهید؟

اولین "انتخاب" من در این یک ساعت پاسخ دادن به معمای این هفته بود و با این انتخاب نیمی از سرنوشت های متفاوت را که می‌توانست برایم رخ دهد، از بین بردم!

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام بگذارید و آن را منتشر نکنید. علاوه‌‌بر‌ این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل‌‌نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، برای احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفا پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لطـفـا به مــوارد زیـر تـوجــه کنید:آدرس ایمیل :  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle277در بدنه‌ی ایـمیل نیـز پـاســخ مـــعما، نام، سن و شـماره‌تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه همین هفته فرصت دارید به این معما پاسخ دهید. برای بهترشدن «پـازل» دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را حتما با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات