قابلیت زمان‌بندی ارسال توییت به‌صورت آزمایشی به نسخه تحت وب توییتر اضافه شد

جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
توییتر از دو روز پیش به‌صورت آزمایشی، قابلیت زمان‌بندی ارسال توییت‌ها را به نسخه‌ی تحت وب اضافه کرده است که فعلا در دسترس افراد زیادی قرار ندارد.
تبلیغات

حساب کاربری TweetDeck دو روز پیش با انتشار توییتی جدید به‌صورت رسمی اعلام کرد که توییتر قابلیت زمان‌بندی ارسال توییت‌ها را به‌صورت آزمایشی آغاز کرده است؛ ظاهرا این قابلیت آزمایشی فعلا به‌صورت محدود تنها از طریق نسخه‌ی تحت وب توییتر (Twitter) در دسترس قرار دارد. چنین قابلیتی می‌تواند برای شرکت‌هایی که محصول جدید معرفی می‌کنند بسیار مفید باشد؛ این شرکت‌ها خواهند توانست پیش از معرفی رسمی محصول، متن توییت آن را آماده و سپس توییت را زمان‌بندی کنند تا رأس ساعت، منتشر شود. 

تا روز ۲۰ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آبان ۱۳۹۸) امکان زمان‌بندی ارسال توییت‌ها از طریق نسخه‌ی تحت وب توییتر وجود نداشت. کاربران برای استفاده از چنین قابلیتی مجبور بودند از TweetDeck یا سرویس‌های متفرقه‌ای نظیر Buffer استفاده کنند. اگر شما نیز بخشی از آزمایش جدید توییتر هستید و قابلیت موردبحث برای‌تان در دسترس قرار گرفته است، می‌توانید از طریق پنجره‌ی مربوط به ارسال توییت جدید، توییت خودتان را زمان‌بندی کنید تا در ساعتی خاص منتشر شود. 

توییتر زومیت / zoomit twitter

در توییت جدید حساب کاربری TweetDeck آمده است:

از امروز به‌بعد (۲۰ نوامبر)، به‌صورت آزمایشی یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های TweetDeck را که در صرفه‌جویی زمان تأثیر به‌سزایی دارد،‌ به توییتر اضافه می‌کنیم. اگر جزوی از این آزمایش هستید، دیدگاه‌تان را با ما در میان بگذارید.

در حال حاضر به‌طور دقیق مشخص نیست که چه تعداد از کاربران توییتر قابلیت زمان‌بندی ارسال توییت‌ها را در نسخه‌ی تحت‌ وب دریافت کرده‌اند. با در نظر گرفتن این موضوع که توییتر می‌گوید فعلا زمان‌بندی ارسال توییت‌ها را به‌صورت آزمایشی راه انداخته است، نمی‌توان به‌طور دقیق فهمید که این قابلیت برای چه تعداد کاربر در دسترس قرار گرفته است. در ضمن با توجه به آزمایشی بودن قابلیت موردبحث، هیچ تضمینی برای در دسترس قرار گرفتن آن برای تمامی کاربران در آینده وجود ندارد.

احتمال می‌رود توییتر بخواهد ویژگی زمان‌بندی توییت‌ها را به‌زودی به‌شکلی گسترده‌تر مورد آزمایش قرار دهد تا جنبه‌های مختلف آن را بهتر بسنجد و بازخوردهای کاربران را دریافت کند. اگر اضافه شدن این قابلیت به پلتفرم توییتر به‌صورت رسمی تأیید شود، احتمالا در آینده کاربران نسخه‌های موبایلی نیز به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات