احتمال وصل شدن اینترنت برخی استان ها [به‌روز‌رسانی]

سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
سخنگوی دولت در ارتباط با قطع شدن اینترنت اعلام کرد احتمال دارد اینترنت برخی استان‌ها که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل شود.
تبلیغات

سخنگوی دولت در رابطه به قطع شدن سراسری اینترنت ادعا کرد تا یکی دو روز آینده اینترنت استان‌هایی که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد.

قطعی و اختلال گسترده در اینترنت کشور که از شنبه شب و با تصمیم شورای امنیت کشور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد. در حال حاضر اینترنت ملی فعال است و دسترسی به برخی از سایت‌های داخلی امکان‌پذیر است. به‌گفته‌ی برخی از رسانه‌ها قرار بود اینترنت تا کمتر از ۲۴ ساعت بعد از قطع سراسری، مجدد متصل شود اما با گذشت این زمان تغییری حاضل نشده است و همچنان امکان دسترسی به وب‌سایت‌های خارجی وجود ندارد. سخنگوی دولت در ارتباط با قطع سراسری اینترنت گفت:

وقتی اعتراض ها ایجاد شد اینترنت بود، اما  وقتی سنگ در خیابان‌ها خالی می‌شد و از طریق اینترنت اطلاع‌رسانی می‌کردند شورای امنیت کشور تصمیم به قطع اینترنت گرفت. بانک‌ها و امثال آن از طریق فعال شدن اینترنت ملی  مشکلی ندارند.تا یکی دو روز آینده ان‌شاءالله اینترنت برخی استان‌ها که مشکل امنیتی در آن وجود ندارد، وصل خواهد شد.

به‌روزرسانی: علی ربیعی، سخنگوی دولت امروز (سه‌شنبه) در حاشیه‌ی مراسم افتتاحیه‌ی دوره‌ی آموزشی بین‌المللی مدیریت پروژه‌های اشتغال روستایی درباره‌ی قطعی اینترنت در کشور، اظهارداشت:

 تلاش کردیم مسائل مربوط به مشاغل اینترنتی و بانک‌ها را حل کنیم البته برخی از کارهای دانشجویی و مشاغل دیگر که به نوعی با اینترنت در ارتباط هستند هنوز مشکل دارند و حل نشده و این موضوع برای ما نیز قابل درک است اما همه می‌پذیریم که در این شرایط از این فضا سوءاستفاده می‌شود.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه قطعی اینترنت تصمیم شورای امنیت کشور است، گفت:

چنانچه اطمینان حاصل شود که آرامش در استان‌ها برقرار است و سوءاستفاده‌ای صورت نمی‌گیرد اینترنت وصل می‌شود. نگرانی مردم را درک می‌کنیم اما نگرانی بزرگ‌تر حفظ آرامش در کشور است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات