محصولات هاوال؛ با خدمات ۷ ساله بدون احتساب کیلومتر
خودروساز چینی هاوال (Haval) اعلام کرده است تا پایان سال جاری میلادی، خدمات پساز فروش (Warranty) در زمان ۷ ساله بدون محدودیت کارکرد، در تمامی محصولات خود برای خریداران استرالیایی ارائه خواهد کرد. این ارتقاء بخشی از برنامه هاوال برای رفع موانع و سیاستهای جذب مشتری در سال ۲۰۱۸ است و به طور انحصاری برای خریداران خصوصی اعمال میشود؛ مشتریان تجاری و اجاره خودرو نیز از خدمات پساز فروش ۷ ساله با محدودیت ۱۵۰،۰۰۰ کیلومتر بهرهمند خواهند شد. مقامات هاوال میگویند که خدمات پساز فروش ۷ ساله خودرو تنها توسط این شرکت معتبر است و هنوز هیچ بیمهگر شخص ثالثی آن را تحت پوشش قرار نمیدهد.
این اقدام برند خودروساز چینی مانند برنامهی جدید نمایندگی فولکسواگن در استرالیا انجام میشود که اوایل هفته گذشته خدمات پساز فروش ۳ ساله خود را تا پایان سال جاری میلادی به ۵ سال افزایش داد. مایکل بارتش، مدیر منطقهای فولکسواگن در استرالیا این حرکت را بسیار مؤثر قلمداد کرد و آن را در جذب مشتری بسیار مثبت دانست.
کیا موتورز کره جنوبی، تنها برند تجاری در استرالیا است که خدمات پساز فروش ۷ ساله دائمی برای خودروهای خود ارائه میدهد؛ این در حالی است که سایر خودروسازان مانند نیسان، سوبارو، فولکسواگن، سوزوکی و تویوتا خدمات پساز فروش ۵ ساله برای محصولات خود ارائه میدهند. هوندا، هولدن، فورد و مزدا نیز اخیراً دوره طولانیتری برای پوشش بیمهای و خدمات پساز فروش محصولات خود ارائه دادهاند.
نظرات