پاسخ مدیرعامل همراه اول به زومیت در خصوص آمار ترابردپذیری

یک‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیر عامل همراه اول امروز در مراسم رونمایی از سرویس‌های جدید این شرکت، ضمن شفاف‌سازی درباره‌ی آمار ترابردپذیری، اعلام کرد که بسته‌های ترکیبی جدید به‌زودی ارائه می‌شوند.
تبلیغات

مدیر عامل همراه اول، امروز در حاشیه‌ی مراسم رونمایی از سرویس‌های جدید شرکت ارتباطات سیار ایران، در پاسخ به سؤال نماینده‌ی زومیت درباره‌ی ابهامات موجود در آمارهای ارائه‌شده توسط اپراتورها درباره‌ی ترابردپذیری گفت:

ما آمار شفافِ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را ارائه کردیم و طبق این آمار، همراه اول تنها برنده‌ی ترابردپذیری است و هیچ‌کس در این امر شکی ندارد.

وحید صدوقی اعلام کرد که همواره برای پیوستن به شبکه‌ی اپراتور اول تقاضای مثبتی وجود داشته است و در حال حاضر تراز همراه اول در ترابردپذیری ۲۵۰۰۰+ است؛ درحالی‌که دو اپراتور دیگر تراز منفی دارند. صدوقی با اشاره به تجربه‌ی ۲۳ ساله‌ی همراه اول در اپراتوری تلفن همراه، گفت:

برای اپراتوری که تجربه‌ی ۲۳ ساله دارد، این امر اقدامی بی‌سابقه بوده است؛ زیرا ما توانستیم خدماتی ارائه کنیم که مشترکین اپراتورهای جوان‌تر به استفاده از خدمات اپراتور ما ترغیب شوند و این در دنیا بی‌نظیر بوده است؛ زیرا معمولا در دنیا مهاجرت از اپراتورهای اول به سایر اپراتورها صورت می‌گیرد.

صدوقی همچنین درباره‌ی توصیه‌ی وزیر ارتباطات به اپراتورها برای ارائه‌ی بسته‌های ترکیبی باکیفیت‌تر و با تعرفه‌ی ارزان‌تر نیز توضیحاتی به نماینده‌ی زومیت ارائه داد و گفت:

در حال حاضر مشغول بررسی دامنه‌ی نیاز مشترکین هستیم و به‌زودی بسته‌های ترکیبی جدید همراه اول را اعلام خواهیم کرد.  

به گفته‌ی مدیر عامل همراه اول، با توجه به ابلاغیه‌ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورهای تلفن همراه فعلا مجوز ارائه‌ی بسته‌های نامحدود ندارند. صدوقی در پایان ضمن تشکر از حمایت مشترکین این شرکت، نسبت به ارائه‌ی خدمات مطلوب‌تر در آینده نیز اظهار امیدواری کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات