بزرگ‌ترین گردهمایی سالیانه‌ی ابرخودروهای دنیا

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق معمول هر سال، پیست مشهور TT واقع در هلند میزبان ده‌ها سوپراسپرت گران‌قیمت بود. این همایش هیجان‌انگیز، در یک فیلم کوتاه دیدنی قابل مشاهده است.
تبلیغات

در نزدیکی شهر زیبای آسن که در شمال هلند قرار دارد، مشهورترین پیست سرعت این کشور پذیرای مسابقات مختلف و فستیوال‌های گوناگون است. پیست TT، از یک سو به دلیل برگزاری رقابت‌های موتو GP و از سویی دیگر، با میزبانی گردهمایی سالیانه‌ی ابرخودروها به شهرتی جهانی رسیده است.

طبق روال هر سال، اولین دوشنبه‌ی ماه ژوئن (مصادف با اواسط خردادماه)، همایش سوپراسپرت‌های دنیا در پیست TT برگزار می‌شود. این رویداد، امسال هم با حضور بیش از ۵۰ خودروی جذاب و در مقابل دیدگان ۱۰۰ هزار تماشاگر انجام شد.

همایش ابرخودروها

امسال هم چینش این سوپراسپرت‌های قدرتمند و مانور آن‌ها در پیست، بر مبنای قدرت پیشرانه‌ انجام گرفت تا نمونه‌ی پیش‌تولید کونیگزگ آگرا RS، نسخه‌ی دیگری از کونیگزگ آگرا به‌نام ML ، پاگانی هوآیرا، دو دستگاه بوگاتی ویرون گرنداسپرت و WRC، مکلارن P1 و مکلارن P1 GTR، دو دستگاه فراری لافراری و یک نمونه‌ی خاص از ابرخودروی اسپانیایی ترامونتانا، جلوتر از دیگران باشند. در خطوط بعدی، مدل‌های متنوعی از پورشه، لامبورگینی، فراری، استون‌مارتین، نیسان GT-R و مرسدس بنز AMG GT R نیز حضور داشتند.

در ادامه‌ی این مطلب، فیلم کوتاهی از همایش ابرخودروها در پیست آسن قابل مشاهده است که تماشای آن را به علاقه‌مندان مدل‌های سوپراسپرت پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود با کیفیت 360p   720p   1080p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات