زومیت 6 ساله شد

شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گذران تاریخ و سپری شدن عمر، ما را بر آن داشت تا با نگارش مطلبی فارغ از دل‌مشغولی‌هایی با رنگ و بوی مطالب فناوری و علمی در خدمت همراهان همیشگی زومیت بوده و به بهانه‌ی اصلی با هم بودنمان بپردازیم. ششم شهریور، مصادف با تولد زومیت است. با ما همراه باشید.
تبلیغات

۶ سال از انتشار اولین مقاله در زومیت می‌گذرد. در ۶ سال اخیر موفق شدیم تا با وجود شما همراهان عزیز به پربازدیدترین مجله‌ی اینترنتی حوزه‌ی فناوری در وب فارسی تبدیل شویم. ما سعی می‌کنیم همواره با بهبود کیفیت مطالب، افزایش تنوع و ارائه‌ی محتوای غنی در قالب روش‌های جدید و خلاقانه، بالغ‌تر شده و هر روزمان را در مقایسه با گذشته متفاوت کرده و با پیشرفت همراه کنیم. یقینا وجود شما همرهان عزیز بزرگ‌ترین امتیاز ما برای بهبود کیفیت و قدم گذاشتن در مسیرهای جدید است. در یک سال اخیر نیز همچون همیشه سعی کردیم تا مسیری را برای کمال بیشتر طی کنیم.

زومیت به لطف یاری شما کاربران گرامی به بیش از روزانه ۱۸۰ هزار نفر بازدیده کننده و بیش از ۴۲۰ هزار صفحه در روز رسیده است و از اینکه پذیرای شما عزیزان هستیم افتخار می‌کنیم. در حال حاضر ۳۵,۹۳۸ مقاله در زومیت منتشر شده است و این مقالات پذیرای  ۶۹۲,۷۵۸ کامنت بوده‌اند. 

بزرگ‌ترین تغییر در زومیت و سایر اعضای خانواده‌ی زومیت را می‌توان تحول بزرگی خواند که این رسانه را به سمت استقلال و پویایی بیشتر سوق داد. ما در یک سال اخیر نرم‌افزار مورد استفاده در زومیت را ارتقا داده و نرم‌افزار اختصاصی را جایگزین گزینه‌های پیشین مورد استفاده کردیم. البته تجلی تغییرات تنها در پشت صحنه نبوده و لباسی نو نیز بر تن زومیت کردیم تا ظاهر و باطن خانه‌ی خود را زیبنده‌ی میهمانان یا به بیان بهتر میزبانان اصلی این خانه‌ کنیم که هر روز ساعاتی را با یکدیگر سپری می‌کنیم.

اما تغییر پوسته و هسته‌، تنها تغییری نبود که در زومیت شاهد آن بودیم. در کنار بهبود هر چه بیشتر کیفیت بررسی‌های ویدیویی، سعی کردیم تا راهنماهای خرید را نیز به روزتر و در یک برنامه‌ی مدون، منتشر کنیم. پوشش اخبار دنیای خودور و اخبار و مقالات علمی در کنار مطالب و مقالات دنیای فناوری، از جمله‌ی سایر تغییراتی است که در زومیت شاهد آن بودیم. همچون گذشته نیز سعی کردیم تا تمام گردهمایی‌، نمایشگاه‌ها و مراسم معرفی محصولات را پوشش داده و همپا با پایگاه‌های خبری بین‌المللی به پوشش اخبار بپردازیم. حضور در نمایشگاه‌هایی نظیر ایفا و کنگره‌ی موبایل بارسلون برای پوشش هر چه بهتر و وسیع‌تر این گردهمایی‌ها در کنار استریم ویدیویی مراسم حوزه‌ی فناوری همزمان با وبلاگ نویسی زنده از دیگر بخش‌هایی است که کیفیت آن را افزایش داده یا به زومیت اضافه کرده‌ایم.

با توجه به استقبال از بخش‌های ویدیویی، سعی کردیم تا علاوه بر بررسی‌های ویدیویی، برنامه‌های تحلیلی زوم‌کست را نیز برای بررسی اخبار و مسائل حوزه‌ی فناوری مربوط به داخل و خارج کشور تولید کنیم. همچنین افزایش حجم اخبار و مقالات روزانه، ما را بر آن داشت تا با بخش جدیدی با عنوان هایلایت، خلاصه‌ای از مهم‌ترین اتفاقات حوزه‌ی فناوری را با محوریت مطالب علمی هر روز راس ساعت ۱۲:۰۰ بصورت خلاصه در قالب ویدیو تقدیم حضور کنیم. امسال نیز تمرکز بیشتر بر روی محتوای تصویری و ارائه‌ی برنامه‌ی بیشتر ویدیویی را در دستور کار داریم و سعی می‌کنیم برنامه‌ی بیشتر در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. 

از اینکه زومیت را همراهی می‌کنید افتخار می‌کنیم و هدف اصلی ما ارائه‌ی محتوای بهتر به شما عزیزان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات