گوشی های آینده آنر از ۲۴ ماه بروزرسانی نرم افزاری بهره‌‌مند می‌شوند

شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی هواوی که برند آنر را نیز در اختیار دارد اعلام کرده که از این پس، تمامی محصولاتی که تحت برند Honor تولید شوند، از ۲۴ ماه پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار خواهند شد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

امروز بخش موبایل هواوی در آمریکا اعلام کرد که قصد دارد برای گوشی‌های هوشمندی که از این پس تحت برند آنر (Honor) تولید می‌کند، به مدت ۲۴ ماه، بروزرسانی‌های نرم‌افزاری ارائه کند. آنچه هواوی اعلام کرده، خود یک قول بسیار خوب محسوب می‌شود چراکه این روز‌ها برخی از تولیدکنندگان گوشی‌های‌هوشمند در سراسر دنیا، به سرعت محصولات خود را به نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های موبایلی بروزرسانی می‌کنند.

امروز، Taylor Wimberly، مدیر بخش جذب مشتریان تجاری هواوی آمریکا، در قالب پستی در شبکه‌اجتماعی گوگل‌پلاس، بیان کرده که از این پس گوشی‌های هوشمندی که با برند آنر تولید می‌شوند، بروزرسانی‌های نرم‌افزاری رایج را دریافت خواهند کرد که این آپدیت‌ها هم به صورت دوره‌ای و هم برای رفع مشکلات و بالا بردن امنیت برای این محصولات عرضه می‌شود. 

روش جدید پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌های بعدی برند آنر، از سال جاری اجرایی خواهد شد و بنا به این روش جدید، کاربران محصولات بعدی آنر، به مدت ۲۴ ماه از بروزرسانی‌های مداوم و دوره‌ای بهره‌مند خواهند شد. گفته شده که این آپدیت‌ها حداقل هر سه ماه یک بار منتشر خواهند شد. البته برخی از این بروزرسانی‌ها برای رفع مشکلات یا بالا بردن امنیت دستگاه ارائه می‌شوند. 

اما نکته تامل برانگیز در مورد این تصمیم هواوی این است که هنوز مشخص نیست که پس از ۲۴ ماه اولیه، بروزرسانی‌ها به چه صورت عرضه خواهند شد. اما آنطور که پیداست، ظاهرا شرکت یاد شده تصمیم جدی گرفته تا ارائه آپدیت‌های نرم افزاری را جدی‌تر دنبال کند و بروزرسانی‌های بیشتری را برای محصولات خود ارائه دهد. البته با توجه به اینکه پس از عرضه گوشی‌هوشمند آنر ۸، هواوی قول مشابهی را در مورد ارائه بروزرسانی برای این محصول داده بود و به خوبی به حرف‌های خود عمل کرد، می‌توان انتظار داشت این قول جدید نیز رنگ واقعیت به خود بگیرد.

ادامه دادن پشتیبانی نرم‌افزاری یا عدم این کار، یکی از مسائل مهمی است که در دنیای اندروید وجود دارد و اگرچه هر روز شاهد آن هستیم که تولیدکنندگان به طور جدی‌تری به ارائه بروزرسانی‌های نرم‌افزاری می‌پردازند، اما باز هم وضعیت کنونی محصولات اندرویدی آنطور که کاربران انتظار دارند نیست. مهم‌ترین دلیل این مشکل امکانات سفارشی سازی اندروید است که باعث شده هر شرکتی، نسخه اندروید مخصوص به خود را برای محصولاتش ایجاد کند. در ادامه بخشی از پست ارسالی هواوی آمریکا را با هم می‌خوانیم:

مشتریان ما درخواست کرده بودند تا پشتیبانی نرم‌افزاری خود را افزایش دهیم و ما تصمیم داریم همین کار را انجام دهیم. آنر اعلام کرده که تا حد توان خود سعی دارد بهترین تجربه ممکن را برای کاربرانش فراهم کند.از سال جاری تصمیم داریم تا برای کاربران و مشتریان خود، دسترسی به خدمات نرم‌افزاری جدیدی را فراهم کنیم (حداقل هر سه ماه یک بار در ۱۲ ماه اول، بروزرسانی نرم‌افزاری ارائه می‌شود) که این خدمات تا ۲۴ ماه پس از خرید تداوم خواهد داشت. علاوه بر این، انتشار پچ‌های امنیتی و بروزرسانی‌های مختلف برای رفع مشکلات را همچنان ادامه می‌دهیم. طی این دوره، ما به صورت مداوم بروزرسانی‌هایی را برای حفظ امنیت کاربران در مقابل تهدیدات مختلف، ارائه می‌کنیم. هدف ما این است تا اطمینان حاصل شود که مشتریانمان بهترین و امن‌ترین تجربه نرم‌افزاری ممکن را در گوشی آنر خود داشته باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات