مدیرعامل نوکیا مجددا اشاره کرد که شرکت‌اش به دنبال ساخت تبلت ویندوزی است

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
این موضوع که تبلت سرفیس مایکروسافت آنطور که باید و شاید فروش نداشته است، باعث نمی‌شود تا آینده روشنی را برای تبلت‌های ویندوزی متصور نشویم. مدیرعامل نوکیا استفن الوپ به یک رسانه استرالیایی گفته که کمپانی‌اش قصد دارد در سال‌های آینده، گام‌های فراتر از فروش تلفن هوشمند بر دارد و شروع به توسعه انواع مختلف ابزارها از جمله تبلت‌ها نماید.
تبلیغات

هرچند این اولین باری نیست که الوپ به تبلت ویندوزی اشاره می‌کند و از تلاش نوکیا مبنی بر ساخت تبلت خبر می‌دهد، اما او در اظهارت تازه خود، این موضوع را متذکر شده که برنامه نوکیا برای تبلت، پیشرفت داشته و حالا این کمپانی فنلاندی با بررسی نظرات مصرف کنندگان نسبت به تبلت سرفیس و در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف آن می‌تواند، محصول بهتری را روانه بازار کند.

ما هنوز تا این لحظه، هیچ تبلتی را معرفی نکرده‌ایم اما این چیزی است که مشخصا به طور نزدیک به دنبال آن هستیم. ما پس از معرفی تبلت سرفیس مایکروسافت، بررسی بسیار دقیقی را بر روی بازار فعلی انجام دادیم، پس ما می‌توانیم متوجه شویم که چه مسیری برای رقابت، مناسب است.

الوپ همچنین به این موضوع اشاره نموده که هر دو سایز تبلت یعنی تبلت‌های کوچک همچون آیپد مینی و نکسوس 7 و همچنین تبلت‌های بزرگ قدیمی مانند آیپد و سرفیس همگی شایسته و مورد توجه هستند. پس به این ترتیب نمی‌توان نتیجه گرفت که نوکیا بدنبال ساخت چه سایزی از تبلت است. حتی نمی‌دانیم نوکیا قصد دارد تا تبلت مبتنی بر معماری ARM و ویندوز RT بسازد یا به معماری x86 اینتل و ویندوز 8 می‌اندیشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات