تایید شد: آمازون امروز تلفن هوشمند خود را معرفی می‌کند

پنج‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
منابع قابل اعتماد بسیاری وجود تلفن هوشمند آمازون را تأیید کرده‌اند، تلفنی که احتمالاً امروز بصورت رسمی در کنفرانس این شرکت معرفی خواهد شد. پیش از این نیز شواهد و اطلاعاتی مبنی بر تلاش آمازون بر تولید تلفن هوشمند به گوش می‌رسید اما حالا مطمئن هستیم که این غول اینترنتی قصد دار تلفن هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویرایش شده اندروید را معرفی کند.
تبلیغات

گزارش‌ها حاکی از هستند که تلفن آمازون هنوز کاملاً نهایی نشده و اگر امروز به همراه نسخه جدید تبلت کیندل فایر معرفی شود، جزئیات زیادی در مورد آن گفته نخواهد شد. انتظار می‌رود این تلفن مجهز به اندروید ۴.۰ باشد.

همان‌طورکه می‌دانید آمازون مجوز اتصال به گوگل پلی و استفاده از Google Maps را ندارد. حال شواهد نشان می‌دهد که آمازون قرار است از سرویس نقشه نوکیا در تلفن خود استفاده کند. اگر پوشش زنده زومیت از کنفرانس مشترک نوکیا و مایکروسافت را دنبال کرده باشید حتماً به خاطر دارید که نوکیا خبر از یک شریک تجاری مهم برای سرویس نقشه خود را داد.

متأسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این تلفن دردسترس نیست اما امروز کنفرانس رسمی آمازون برای معرفی محصولات جدیدش برگزار خواهد شد و ما جزئیات کامل را منتشر خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات