کروم بوک جدید لنوو با نام 100S معرفی شد

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 در برلین، از محصول جدید خود در خانواده کروم بوک ها رو نمایی کرد. برای آشنایی با این محصول با زومیت در ادامه مطلب همراه شوید.
تبلیغات

با برگزاری نمایشگاه IFA در برلین، این روزها شاهد معرفی محصولات بیشماری از سوی برندهای کوچک و بزرگ هستیم. لنوو هم که مطابق هر سال با دست پر به این نمایشگاه آمده است، علاوه بر معرفی تلفن هوشمند Vibe P1 و تبلت هشت اینچی Yoga 3   اقدام به معرفی یک کروم بوک جدید با نام 100S کرده است. این کروم بوک جدید از سیستم عامل گوگل کروم بهره می‌برد و بنابراین تمامی سرویس‌های گوگل را به شما عرضه خواهد کرد. در زمینه عمر باطری، با توجه به عملکرد و پردازش‌های محدود از عمر باطری مناسب هشت ساعته در هر بار شارژ بهره می‌برد. این کروم بوک همچنین دارای یک پردازنده اینتل از خانواده سلرون مدل N2840 بهر ه می‌برد که در کنار گرافیک اینتلی و رم 4 گیگابایتی وظیفه پردازش اطلاعات شما را به عهده خواهند داشت. این کروم بوک دارای صفحه نمایش 11 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل  و یک مدل دیگر با صفحه نمایش 14 اینچی بوده و در قسمت جلوی خود یک دوربین 1 مگاپیکسلی و اسپیکرهای دوگانه بهره می‌برد. 

Lenovo Ideapad 100S Chromebook 04 1024x970

100S، تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و از نظر حمل و نقل و برای کارهای روزمره گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. همچنین با داشتن 32 گیگابایت حافظه داخلی و 100 گیگابایت فضای گوگل درایو که فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز شما را تامین خواهد کرد، عرضه خواهد شد. 

قیمت مدل 11.6 اینچی این کروم بوک تنها 118 دلار و قیمت مدل 14.6 اینچی آن 259 دلار است. همچنین تاریخ عرضه دقیق این محصول مشخص نشده است ولی لنوو اعلام کرده که آن را برای تعطیلات سال میلادی آینده روانه بازار خواهد کرد. 

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات