زوم‌اَپ: با رادیو تلویزیونِ همراه، جام ملت‌ها را دنبال کنید

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
این روز‌های جام‌ملت‌های آسیا در استرالیا در حال برگزاری است و تیم‌ ملی فوتبال کشورمان نیز دومین بازی خود را در مرحله‌ی گروهی با پیروزی پشت سر گذاشته است. ساعت برگزاری مسابقات به‌گونه‌ای است که بسیاری از دوستداران تیم‌ملی فرصت تماشای بازی‌ها را ندارند، از این‌رو در زوم‌اپ امروز اپلیکیشن رادیو تلویزیون همراه را معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

در صورتی که از سرویس‌های آنلاین پخش شبکه‌های تلویزیونی یا اپلیکیشن رسمی صدا و سیما استفاده کرده باشید، با محدودیت‌های آن در زمان بالا رفتن ترافیک باخبرید. اپلیکشن صدا و سیما که پیش از این به معرفی آن پرداختیم، با مشکلاتی همراه است که پیش از این نیز به آن پرداختیم. سرویس‌های آنلاین نیز تسهیلاتی را برای کاربرانی که با گجت‌های موبایل برای تماشای برنامه‌ها به آن‌ها مراجعه می‌کنند، در نظر نگرفته‌اند. رادیو تلویزیون‌ همراه اپلیکشنی است که علاوه بر پخش تمام کانال‌های رادیو و تلویزیون، امکان انتخاب بین کیفیت‌های مختلف را نیز در دسترس قرار داده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان از اینترنت موبایل به تماشای بازی‌ها پرداخت.

RadioTVInt

اپلیکیشن رادیو تلویزیون همراه ساختار ساده‌ای دارد که به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. با اجرای رادیو تلویزیون همراه، لیست کانال‌‌های تلویزیونی در پنجره‌ی اصلی نمایش داده می‌شود. در قسمت بالا دو کلید نرم‌افزاری قرار دارد که برای سوئیچ کردن بین کانال‌های تلویزیونی و رادیویی تعبیه شده است. با کلیک روی کانال مورد نظر، پنجره‌ی بعدی نمایش داده می‌شود که می‌توان کیفیت پخش را انتخاب کرد. در صورتی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنید، تجربیات خود را با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات