در دوشنبه‌ میلیاردی کسب و کارهای ایرانی چه خبره؟

دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شاید با کسب‌وکارهای اینترنتی موفقی همچون دیجی‌کالا، شیپور و اسنپ آشنایی داشته باشید. این‌ها نمونه‌های موفقی از کسب‌وکارهای پردرآمد آنلاین هستند.
تبلیغات

شاید خیلی از ما با آرزوی راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق، مشابه یا متفاوت از مواردی مانند دیجی‌کالا، شیپور و اسنپ، به طراحان سایت سفارش ایجاد یک وب‌سایت را داده‌ایم و به خیال خودمان کار پر درآمد خودمان را راه‌اندازی کرده‌ایم؛ در حالی که داشتن یک کسب‌وکار آنلاین چیزی فراتر از داشتن یک وب‌سایت است و داشتن وب‌سایت، لزوما تضمینی برای موفقیت شما نیست!

بد نیست بدانید که ۸۰ درصد از کسب‌وکارهای آنلاین در سال اول تاسیس شکست می‌خورند و به فعالیت‌هایشان پایان می‌دهند. به نظرتان چرا؟ تنها دانستن هزینه‌های اولیه‌ی طراحی وب‌سایت و بدون داشتن یک طرح کسب‌وکار، هزینه‌های شما تنها دور ریختن پول با ارزش‌تان است! مثلا طراحی سایت در حال حاضر می‌تواند بین ۲ تا  ۵۰ میلیون هزینه در برداشته باشد، شما باید بدانید برای کسب‌وکارتان نیاز به چه سایتی با چه امکاناتی دارید.

برای طراحی لوگو و بنر و اسلایدر و طراحی بسته‌بندی محصول و هدایای تبلیغاتی و... باید میلیون‌ها تومان به یک طراح گرافیک پرداخت کنید. باید بازار خودتان را بشناسید، بدانید مشتریان شما ایده‌هایتان را دوست دارند یا حاضر نیستند بابت آن هزینه‌ای بپردازند. باید یاد بگیرید چگونه با کمترین هزینه، افراد را وادار کنید تا به سمت کسب‌وکار شما بیایند؛ حتی زمانی که وب‌سایت شما در همین ثانیه که این متن را می‌خوانید، ۸۶۳۱۰۵۶۵۳ اُمین کسب‌وکار آنلاینی باشد که در دنیا راه‌اندازی می‌شود!

کارآفرینی نیازمند برنامه‌ریزی مناسب است. راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی درست مانند کسب‌وکارهای سنتی، اصول و ریزه‌کاری‌هایی دارد.باید بدانید بازاریابی سنتی با بازاریابی اینترنتی تفاوت های بسیاری دارد. حتی اگر غول بازاریابی در بازار باشید، تضمینی برای موفقیت در فضای مجازی نخواهید داشت.

تیم دانش پژوهان بعد از سال‌ها تلاش برای شناسایی عوامل ثروت‌ساز، برای بهبود فضای کسب‌وکار ایران، در دوره‌ی آموزش مجازی خلق کسب‌وکار میلیاردی، به شما کمک می‌کند:

  • بدانید از دنیای کسب‌وکار چه می‌خواهید، در پکیج خلق کسب‌وکار میلیاردی دانش پژوهان، طرح کسب‌وکار خود را با ایده‌ها و استراتژی‌های خاص خودتان بنویسید تا مسیر کسب‌و‌کارتان را برای همیشه روشن کرده و به روز کنید.
  • فکر می‌کنید فرد خلاقی نیستید یا ایده‌های خوبی ندارید یا از قابلیت اجرایی بودن ایده‌هایتان هراس دارید؟ (به ارزش ۲۲۹ هزار تومان)
  • همه‌ی افراد خلاق و ایده‌پرداز هستند، ما تنها این توانایی را در شما شکوفا می‌کنیم.
  • اگر خودتان با اصول کدنویسی سایت آشنایی داشته باشید، می‌توانید بدون صرف هزینه‌های بالا، وب‌سایتی متناسب با ایده‌ای که دارید ایجاد کنید. پس زبان کدنویسی php و mysql و تگ‌نویسی html و css را می آموزید. (به ارزش ۱۸۰ هزار تومان)
  • حتی اگر علاقه‌ای به کدنویسی ندارید، با یادگیری سیستم مدیریت محتوای وردپرس، به راحتی کسب‌وکارتان را دنبال کنید و ریسک‌های هک و کلاه‌برداری از شما توسط طراحان سایت را تا حد ممکن کاهش دهید. (به ارزش ۱۸۰ هزار تومان)
  • با آموزش ترفندهای فتوشاپ، به جای صرف میلیون‌ها تومان هزینه‌های طراحی به طراحان گرافیک، طراحی‌های خاص خودتان را با هزینه‌های بسیار اندک انجام می‌دهید. (به ارزش ۳۸۵ هزار تومان)
  • با فراگیری اصول بازاریابی و فروش، بازارهای خود را پیدا می کنید، ایده‌هایتان را به مشتریان‌تان می‌فروشید و با کمک خود مشتری، کسب‌وکارتان را گسترش می‌دهید و با کمترین هزینه‌ها خود را به دنیا معرفی می‌کنید و درآمدهای میلیاردی خواهید داشت. (به ارزش ۲۲۹ هزار تومان)
  • به درآمدی باورنکردنی خواهید رسید. (تنها در طرح دوشنبه‌ی میلیونی با تخفیف ۹۲۱ هزار تومانی!)

تنها کافی است اراده کنید و کسب‌وکار اینترنتی‌تان را حساب‌شده پایه‌ریزی کنید.

تیم دانش پژوهان بعد از سال‌ها تلاش برای شناسایی عوامل ثروت‌ساز، برای بهبود فضای کسب‌وکار ایران پکیج کسب‌وکار میلیاردی خود را فقط در تاریخ ۱۳۹۶/۶/۶ با قیمت استثنایی ۲۷۹۰۰۰ تومان به فروش می‌رساند.

ارزش اصلی این پکیج به قیمت ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان است که در طرح ویژه‌ی دوشنبه‌ی میلیونی تنها به ۶۶ نفر اول ثبت نامی با مبلغ ۲۷۹ هزار تومان اهدا خواهد شد.

برای مشاوره‌ی رایگان و آشنایی بیشتر با این دوره همین حالا عدد ۸۹۱ را به شماره‌ی ۳۰۰۰۶۰۱۸۸۰ ارسال کنید.

یا با شماره تلفن‌های ۹۵۰۲۵۵۳۰-۰۳۱ و ۹۵۰۲۵۵۴۰-۰۳۱ تماس حاصل فرمایید.

دانش پژوهان

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات