اولین ایمیل مارکتینگ حرفه ای ۱۰۰% ایرانی با INBOX.ir

یک‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
چرا باید از یک سامانه ارسال ایمیل استفاده کنیم؟ یکی از سوالات متداولی که مخاطبین و بازدیدکنندگان گرامی همواره در ذهن دارند این است که وقتی من می‌توانم از جیمیل و یا بخش Email Accounts و Webmail سایت خود به صورت رایگان برای ارسال ایمیل استفاده کنم، چه نیاز متفاوت دیگری وجود دارد که منجر به نیاز به استفاده از خدمات سامانه‌های تخصصی ایمیل مارکتینگ یا خبرنامه مشابه Inbox.ir داشته باشم؟
تبلیغات

اولین نکته در خصوص این سوال است که محدودیت‌هایی هنگام ارسال ایمیل از طریق سامانه‌هایی مانند جیمیل، یاهو، وب میل و خدماتی که در هاست اشتراکی سایت شما ارائه گشته است وجود دارد که با استفاده از سامانه تخصصی ارسال ایمیل و خبرنامه Inbox.ir از بین خواهند رفت. چندی از این موارد عبارتند از:

ایمیل مارکتینگ
  • عدم امکان طراحی قالب حرفه‌ای بدون نیاز به کدنویسی و...
  • عدم ارائه گزارش از وضعیت ایمیل‌های ارسال شده (ارسال شده، تحویل داده شده، باز شده و...)
  • محدودیت در سرعت ارسال و احتمال لغو ارسال‌ها
  • محدودیت در تعداد گیرندگان و احتمال معلق کردن ارسال به دلیل تعدد گیرندگان
  • احتمال نسبتاً زیاد اسپم شدن ایمیل به دلیل استفاده از آی‌پی اشتراکی
  • عدم امکان تنظیم ارسال‌های منظم به صورت زمان‌دار و...
  • عدم امکان اتصال و سفارش ارسال های خاص از طریق سایت
  • نداشتن بانک ایمیل مخاطبین هدف شما به منظور تبلیغات هدفمند
  • احتمال عدم تنظیم صحیح رکوردهای SPF، DKIM، PTR و... و در نهایت ارسال اسپم و یا نهایتا بلاک شدن ایمیل و...

در نتیجه در سامانه Inbox.ir برای هر یک از موارد فوق راهکاری در نظر گرفته شده است تا نیازهای شما هر یک به وسیله راهکاری فنی و تخصصی برطرف گردد و البته علاوه بر موارد فوق نکته دیگر این است که همواره استفاده از سامانه تخصصی به منظور انجام هر کاربری ویژگی ها و امکاناتی به شما می‌دهد که در سامانه‌های عمومی آن موارد در دسترس نیست و این امکانات و ویژگی‌ها تنها در سامانه‌های تخصصی قابل دسترسی است.

  • ایمیل مارکتینگ

این نوع ارسال برای کاربرانی مطلوب است که نیاز به ارسال ایمیل های انبوه تبلیغاتی به افراد ناشناس دارند و یا ارسال‌های مقطعی خاصی دارند که در آینده مجدداً به مخاطبین قبلی ارسال نمی‌شود و در نتیجه ویژگی‌هایی همچون قالب‌ساز حرفه‌ای، قالب‌های رایگان، بانک ایمیل و... را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

  • ارسال خبرنامه هوشمند

یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد Inbox.ir است که به صورت همزمان هر دو نوع ارسال ایمیل مارکتینگ و خبرنامه را در یک سامانه برای کاربران خود فراهم آورده است. Inbox.ir با ایده پردازی و پیاده سازی امکان ارسال خبرنامه هوشمند برای اولین بار در کشور این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید خبرنامه‌های خود را برای هر کاربر سایت یا مجموعه خود به صورت جداگانه پیاده سازی نمایید. در اکثر سایت‌های قدرتمند خارجی پس از ثبت نام در سایت، به صورت منظم ایمیل‌هایی دریافت می کنید که در روزهای اول با مقدمات آشنایی شما با آن مجموعه آغاز و به تدریج به صورت منظم مسیری را ادامه می‌دهد. ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا واقعاً فردی در آن مجموعه مسئول ارسال منظم این ایمیل‌ها و ارتباط مستقیم با بنده است که چنین منظم و حساب شده چنین فرآیندی با هر یک از مخاطبین پیاده سازی می‌شود؛ در این‌صورت ممکن است که در مجموعه مدنظر واقعاً فردی مسئول پیگیری مخاطبین باشد اما مطمئناً تمام این ایمیل‌ها به صورت انفرادی و شخصی برای هر فرد ارسال نمی شود و سیستمی خودکار و مدیریت شده برای این موضوع و اتوماسیون آن تعبیه گردیده است. و یا به طور مثال ممکن است در ذهن داشته باشید سیری برای آشنایی مخاطبین خود با مجموعه، دوره‌ای آموزشی یا مسیر مشخصی از مقالات سایت خود، گزیده‌ای از سرفصل ها و... کتاب خود یا حتی راهنمایی کار با سایت و نرم افزار خود را مانند همان ایمیل هایی که دریافت نموده‌اید برای مخاطبین خود ارسال نمایید، در این صورت راهکار مورد نیاز شما خبرنامه هوشمند  است.

با استفاده از این امکان می توانید فرآیندی از محتویات و مفاهیم مدنظر را در ایمیل‌های متعدد طراحی و تعریف نمایید و سپس تنظیم نمایید که هر ایمیل در چه زمانی پس از عضویت کاربر در مجموعه شما یا افزوده شدن در سامانه ایمیل شما برای آن ها ارسال گردد.

ایمیل مارکتینگ

برخی ویژگی‌های منحصر به فرد سامانه ایمیل مارکتینگ و ارسال خبرنامه Inbox.ir

  • قالب ساز حرفه‌ای
  • وب سرویس
  • گزارش ارسال ایمیل یا خبرنامه
  • دفترچه مخاطبین

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات