اچ تی سی Aero‌ به نمایشگر QHD‌ با شیشه 2.5D و گوریلا گلس ۴ مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
فروش نا امید کننده گوشی هوشمند وان ام ۹ اچ‌تی‌سی کاری کرد که مدیران این شرکت به این باور برسند که وان ام ۹ رقیب قابل قبولی برای رقابت با گلکسی اس 6، آیفون 6 و حالا جی 4 ال‌جی نبوده است. از این رو آن‌ها تحت فشار قرار گرفته‌اند تا گوشی هوشمند جدیدی را روانه بازار کنند که قابلیت رقابت با گلکسی نوت 5 و آیفون 6 اس را داشته باشد.
تبلیغات

با توجه به شناختی که از نسل‌های پیشن نوت سامسونگ و آیفون داریم ارائه گوشی هوشمندی  همزمان با این دو مدل برای رقابت بعنوان رأس سوم به نوعی ماموریت غیر ممکن محسوب می‌شود ولی به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی عزم خود را برای این کار جزم کرده است.

در همین راستا اچ‌تی‌سی به تازگی اعلام کرده است که مدلی را با طراحی جدید برای ماه اکتبر یعنی تقریبا یک ماه بعد از معرفی گلکسی نوت 5 و آیفون 6 اس معرفی خواهد کرد. 

گزارش‌ها حاکی از این است که پرچمدار جدید اچ تی سی به دوربینی مجهز می‌شود که از فایل‌های RAW‌ پشتیبانی می‌کند و دارای گشودگی دیافراگم f/1.9‌ است. این ویژگی این قابلیت را به کاربران می‌دهد که تا تصاویری با کیفیت بالا حتی در شرایطی با نور کم بیاندازند.

به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی در Aero  قرار است سنگ تمام بگذارد. این گوشی طبق شایعات مجهز به نمایشگری با رزولوشن QHD خواهد بود ولی هنوز در مورد اندازه نمایشگر آن صحبتی نشده است. در حالی که اچ‌تی‌سی در وان ام 9 به رزولوشن 1080 در 1920 وفادار مانده بود ولی در وان ام +9 از نمایشگر QHD‌ استفاده کرد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند مجهز به شیشه 2.5D‌ باشد که با گوریلا گلس ۴ محافظت می‌شود.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم در نهایت آیا اچ‌تی‌سی می‌تواند رقیب قابل قبولی را به بازار عرضه کند یا خیر. به نظر شما اچ‌تی‌سی می‌تواند با ارائه یک محصول انقلابی بازار را شگفت‌زده کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات