تأخیر در تولید مودم اختصاصی، عرضه آیفون SE 4 را به سال ۲۰۲۵ موکول می‌کند

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
بریدگی نمایشگر یا ناچ آیفون ۱۳
اپل احتمالاً نمی‌تواند مودم 5G اختصاصی را تا سال آینده تولید کند؛ بدین‌ترتیب انتظار می‌رود عرضه‌ی آیفون SE نسل جدید به سال ۲۰۲۵ موکول شود.
تبلیغات

یکی از تحلیلگران ارشد مؤسسه‌ی Barclays می‌گوید پس از مصاحبه با شماری از شرکت‌های فعال در زنجیره‌ی تأمین اپل، به این نتیجه رسیده که بعید است نسل جدید آیفون SE در سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار شود.

عرضه‌‌نشدن آیفون SE 4 در سال ۲۰۲۴ احتمالاً نشان می‌دهد که به‌ این‌ زودی‌ها مودم 5G اختصاصی اپل تولید نمی‌شود. استفاده از مودم اختصاصی حاشیه‌ی سود اپل را افزایش می‌دهد. درحال‌حاضر، این شرکت مودم گوشی‌هایش را ازطریق کوالکام تأمین می‌کند.

مک‌رومرز می‌نویسد اپل از سال ۲۰۱۸ کار روی مودم اختصاصی را شروع کرده است. کوپرتینویی‌ها در سال ۲۰۱۹ بخش اعظم کسب‌و‌کار مودم موبایلی شرکت اینتل را ازآنِ خود کردند.

مینگ‌چی کوئو، افشاگر خوش‌سابقه، حدوداً دو ماه پیش گفت تولید مودم 5G اپل در سریع‌ترین حالت ممکن از سال ۲۰۲۵ شروع می‌شود. این یعنی احتمالاً حتی آیفون‌ ۱۶ که سال آینده از راه می‌رسد، نیز مودم کوالکام خواهد داشت.

کوئو پیش‌تر ادعا کرده است که آیفون اس‌ای نسل جدید با دکمه‌ی هوم خداحافظی می‌کند تا طراحی‌اش مشابه آیفون ۱۴ باشد. این یعنی قرار است با دستگاهی طرف باشیم که نمایشگر ۶٫۱ اینچی OLED و فیس ID دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات