مدیرعامل استودیو Gearbox: نسل نهم بزرگ‌ترین جهش تاریخ کنسول‌ها است

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
رندی پیچفورد از باورنکردنی‌بودن تحول در تجربه‌ی بازی به‌وسیله‌ی کنسول‌های نسل نهم می‌گوید.
تبلیغات

رندی پیچفورد، مدیرعامل استودیو بازی‌سازی Gearbox، در مصاحبه‌ای با Gamespot عنوان کرد که به‌اعتقاد او جهش از پلی ‌استیشن 4 به پلی ‌استیشن 5 و ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس بزرگ‌ترین جهشی است که در تاریخ نسل‌های مختلف کنسول‌های بازی دیده است. پیچفورد ادعا می‌کند این جهش حتی از جهش اتفاق‌افتاده در نیمه‌ی دوم دهه‌ی ۱۹۹۰ بین کنسول‌های دو‌بعدی و کنسول‌های سه‌بعدی نیز بزرگ‌تر خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

    پیچفورد در‌این‌باره می‌گوید:

    فکر می‌کنم مشتریان متوجه خواهند شد که عملکرد نسل نهم کنسول‌های بازی تفاوت چشمگیری با نسل قبلی دارد. این تفاوت واقعا باورنکردنی است.

    مدیرعامل Gearbox همچنین عقیده دارد که این جهش بزرگ در سال‌های ابتدایی ورود این نسل از کنسول‌ها به بازار مشهود نخواهد بود. پیچفورد درادامه‌ی صحبت‌هایش در‌این‌باره گفت:

    نسل بعدی کنسول‌ها تجربه‌ی ما درباره‌ی بازی را به‌کلی عوض می‌کند. اگرچه بسیار سخت است که این تحول در ابتدای عرضه این دستگاه‌ها دیده شود، بسیاری از عناوینی که در ابتدا برای این کنسول‌ها عرضه می‌شوند، از مد‌ت‌ها قبل موردعلاقه بوده‌اند. بسیاری از این بازی‌ها در کنسول‌های نسل هشتم نیز دردسترس بودند که برای نسل بعدی بازسازی شده‌اند.
    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات