شیائومی می 10 اولترا از زوم دیجیتالی ۱۲۰ برابری بهره می‌برد

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر بنرهای تبلیغاتی منتشر شده از شیائومی می ۱۰ اولترا نشان از این دارد که این گوشی علاوه بر دوربین مجهز به پریسکوپ، در رنگ‌های متنوعی راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

طی روزهای آینده، شیائومی ۱۰ ساله خواهد شد. به همین علت، شرکت چینی در نظر دارد ۱۱ اوت (۲۱ مرداد) از دو نسخه ویژه از گوشی‌های هوشمند سری می ۱۰ پرو یا ردمی کی ۳۰ پرو رونمایی کند. تاکنون اطلاعات بسیاری در مورد نسخه ویژه از سری می ۱۰ پرو منتشر شده است که برای مثال می‌توان به نام آن یعنی می ۱۰ اولترا شیائومی اشاره کرد.

همچنین می‌دانیم که می ۱۰ اولترا در دو مدل با پنل پشتی سرامیکی یا شفاف عرضه می‌شود. با وجود اینکه گفته می‌شد می ۱۰ اولترا از ترکیب دوربین متفاوتی نسبت به نسخه استاندارد استفاده می‌کند؛ اما وجود چنین ویژگی تایید نشده بود.

بنر تبلیغاتی شیائومی می 10 اولترا

حال، تصاویری از جعبه و بنرهای تبلیغاتی می ۱۰ اولترا فاش شده است که نه‌تنها برخورداری محصول جدید شیائومی از دوربین پریسکوپ را تایید می‌کند؛ بلکه مشخص شده که محصول معرفی‌نشده‌ی شیائومی از زوم دیجیتالی ۱۲۰ برابری بهره خواهد برد. در تصاویر به برخی از رنگ‌بندی‌های می ۱۰ اولترا نیز اشاره می‌شود که مدل سرامیکی از رنگ‌بندی سفید و مدلی با پنل پشتی شفاف نیز از رنگ‌بندی خاکستری مایل به تیره بهره می‌برد.

نکته جالب در مورد جعبه شیائومی می ۱۰ اولترا برخورداری از طراحی مشابه با بنرهای تبلیغاتی است که درنتیجه احتمال صحت آن‌ها را افزایش می‌دهد. در مورد مشخصات سخت‌افزاری می ۱۰ اولترا نیز اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد محصول جدید شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به همراه پردازنده گرافیکی شخصی‌سازی‌شده، حافظه‌ ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 و حافظه رم LPDDR5 استفاده می‌کند.

جعبه شیائومی می 10 اولترا

گویا مدل مجهز به پنل پشتی سرامیکی از ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد و در دو مدل حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ اما مدلی با پنل پشتی شفاف را می‌توان در ظرفیت ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خریداری کرد.

شیائومی برای محصول خود نمایشگری با پنل AMOLED در نظر گرفته است که رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی ارائه می‌دهد. ظرفیت باتری نیز به ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد که می‌توان از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ یا ۱۲۰ واتی باسیم و شارژ بی‌سیم ۵۵ واتی برای شارژ مجدد آن استفاده کرد. از دیگر مشخصات می ۱۰ اولترا می‌توان به برخورداری از حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با نمایشگر و فناوری صوتی HiRes اشاره کرد. متاسفانه هنوز مشخص نیست که مدل‌های مختلف شیائومی می ۱۰ اولترا با چه قیمتی روانه بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات