شیائومی می 10 اولترا در دو مدل با پنل‌های پشتی شفاف و سرامیکی عرضه می‌شود

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی برای بزرگداشت ۱۰ سالگی خود، نسخه‌های ویژه‌ای از گوشی‌های هوشمند از سری می و ردمی را به بازار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

شیائومی در نظر دارد به مناسبت ۱۰ سالگی خود دو گوشی هوشمند جدید با امکاناتی ویژه را به بازار عرضه کند. این دو محصول که درواقع نسخه‌ای ویژه از شیائومی می ۱۰ پرو و ردمی کی ۳۰ پرو محسوب می‌شوند، در ۱۱ اوت (۲۱ مرداد) راهی بازار خواهند شد.

چندی پیش گفته شد که نسخه ویژه‌ی شیائومی می ۱۰ پرو با نام می ۱۰ پرو پلاس روانه بازار می‌شود؛ اما لی جون روز گذشته با ارسال پستی در حساب شخصی ویبوی خود گفت که محصول مدنظر در بازار چین با پسوند سوپریم و در بازار جهانی نیز با نام می ۱۰ اولترا عرضه می‌شود.

حال، گزارش‌ها نشان می‌دهد که دو مدل از شیائومی می ۱۰ اولترا در نظر گرفته شده است که مدل اول از  پنل پشتی سرامیکی و مدل دیگر نیز از پنل پشتی شفاف استفاده می‌کند. مدل سرامیکی در دو انتخاب ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. برای مدلی با قاب پشتی شفاف نیز دو انتخاب ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است.

مشخصات شیائومی می 10 اولترا / Xiaomi Mi 10 Ultra

شرکت چینی برای محصول جدید خود گویا از دوربین پریسکوپ استفاده خواهد کرد که درواقع جایگزین دوربین‌‌های استفاده‌شده در می ۱۰ پرو خواهند شد. چنین مشخصاتی باعث می‌شود که کاربران امکان استفاده از زوم دیجیتالی ۱۰۰ برابر یا حتی ۱۲۰ برابر را داشته باشند.

قاب های شیائومی می 10 اولترا / Xiaomi Mi 10 Ultra

در مورد دیگر مشخصات می ۱۰ اولترا می‌توان گفت که در دل گوشی هوشمند شیائومی تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس جا خوش کرده و دارای نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پنل AMOLED و رزولوشن +FHD است. شیائومی برای بهبود عملکرد می ۱۰ اولترا در هنگام اجرای بازی‌ها از پردازنده گرافیکی شخصی‌سازی‌شده استفاده کرده و باتری با ظرفیت ۴،۵۰۰ میلی‌‌آمپرساعت را در نظر گرفته است تا گیمرها مدت زمان بیشتری به تجربه‌ی بازی‌ها بپردازند.

برای شارژ مجدد باتری نیز از فناوری شارژ ۱۰۰ یا ۱۲۰ واتی سیمی استفاده می‌شود؛ البته امکان شارژ بی‌سیم ۵۵ واتی نیز در نظر گرفته شده است. متاسفانه هنوز قیمت مدل‌های مشخص‌شده برای شیائومی می ۱۰ اولترا مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات