تصویر رندرشده جدیدی از سرفیس دوئو منتشر شد

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
درکنار انتشار تصویر رندرشده، ایوان بلاس به عرضه‌ی سرفیس دوئو توسط اپراتور AT&T در ایالات متحده اشاره کرده است.
تبلیغات

تاکنون تصاویر مختلفی از سرفیس دوئو در فضای مجازی منتشر شده است؛ محصولی که مایکروسافت امید فراوانی به موفقیت آن در بازار دارد. حال، ایوان بلاس، افشاگر معروف، تصویر رندرشده‌ی جدیدی از سرفیس دوئو در حساب شخصی توییتر خود قرار داده که علاقه‌مندان بتوانند نگاهی دقیق‌تر به محصول عرضه‌نشده‌ی ردموندی‌ها داشته باشند.

برای کسانی که با محصول جدید مایکروسافت آشنایی ندارند، سرفیس دوئو گوشی هوشمندی مبتنی بر اندروید است که از دو نمایشگر متصل به یکدیگر تشکیل داده می‌شود. این دو نمایشگر با استفاده از دو لولا به یکدیگر متصل شده‌اند و در زمان گستردگی دستگاه، نمایشگری یکپارچه و با ابعادی بزرگ‌تر را دراختیار کاربر قرار می‌دهند.

در گزارش آمده است که در ایالات متحده، سرفیس دوئو توسط اپراتور AT&T عرضه می‌شود؛ البته مشخص نیست که این عرضه در میان اپراتورها به‌صورت انحصاری خواهد بود یا خیر. بااین‌حال، AT&T از بزرگ‌ترین اپراتورهای آمریکایی محسوب می‌شود و در گذشته نیز اقدام به عرضه انحصاری محصولات در بازار ایالات متحده کرده است.

متاسفانه ردموندی‌ها اطلاعات دقیقی از مشخصات سخت‌افزاری سرفیس دوئو دراختیار رسانه‌ها و علاقه‌مندان قرار نداده‌اند. بااین‌حال، انتظار می‌رود که محصول عرضه‌نشده‌ی ردموندی‌ها از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده کند. سرفیس دوئو از دو نمایشگر ۵/۶ اینچی با پنل AMOLED استفاده می‌کند که در بالای یکی از این نمایشگرها می‌توان دوربینی ۱۱ مگاپیکسلی را مشاهده کرد.

در صفحه رسمی که مایکروسافت برای سرفیس دوئو تدارک دیده است به زمان انتشار آن در تعطیلات زمستانی سال ۲۰۲۰ اشاره شده است. بااین‌حال، گفته می‌شود که مایکروسافت ممکن است سرفیس دوئو را کمی زودتر به بازار عرضه کند یا ارسال دستگاه به افرادی که سرفیس دوئو را پیش‌خرید کرده‌اند، نسبت به عرضه رسمی زودتر آغاز شود. نظر شما در مورد محصول جدید ردموندی‌ها چیست؟ آیا علاقه‌مند به تجربه‌ی آن هستید؟

سرفیس دئو مایکروسافت / Microsoft Surface Duo
سرفیس دئو مایکروسافت / Microsoft Surface Duo
سرفیس دئو مایکروسافت / Microsoft Surface Duo
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات