آموزش فتوشاپ را در یکتاکالا تجربه کنید

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مجموعه یکتاکالا، مرجع تخصصی آموزش فتوشاپ و نرم‌افزار‌های ادوبی، فرصت ویژه‌ای را برای مخاطبان فراهم کرده است.
تبلیغات

اگر برای تبلیغ کسب‌و‌کار خود به روش‌های نوین یا توسعه‌ی فردی به‌دنبال آموزش رایگان پریمیر، آموزش فتوشاپ یا آموزش ساخت کاور متحرک آهنگ می‌گردید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه را در نظر گرفته‌ایم.

این روزها بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها به این نتیجه رسیده‌اند که بازاریابی و تبلیغات در فضای مجازی چه مزایایی را برای آن‌ها به‌همراه خواهد داشت. از مهم‌ترین این مزیت‌ها، می‌توان به معرفی برند، محصول یا خدمات به میلیون‌ها نفر اشاره کرد. توجه داشته باشید که یک بیلبورد تبلیغاتی، نهایتا می‌تواند مردم یک شهر را با کسب‌و‌کار شما آشنا کند اما یک وب سایت یا صفحه‌ی اینستاگرام، این پتانسیل را دارد که برند شما را به میلیون‌ها نفر، حتی در خارج از کشور معرفی کند.

به همین خاطر یکی از تاثیرگذارترین مدیاها یعنی ویدئو، توانست به محوریت بسیاری از محتواها تبدیل شود. درکنار آن، هرگز نمی‌توان از تاثیرگذاری تصاویر جذاب و زیبا عبور کرد؛ حتی ویدیوها هم برای تامب‌نیل، نیازمند تصاویری جذاب و گیرا هستند. پس اگر به‌دنبال راهی هستید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن آموزش فتوشاپ، آموزش ساخت کاور متحرک آهنگ و همچنین آموزش رایگان پریمیر را دراختیار داشته باشید، شاید بهتر باشد که سری به دوره‌های آموزشی یکتاکالا بزنید؛ دوره‌هایی که هم‌اکنون با قیمتی باورنکردنی دردسترس عموم قرار گرفته است.

یکتاکالا

آموزش فتوشاپ

همان‌طور که پیش از این هم اشاره شد، از دیرباز تا به امروز، تصاویر یکی از تاثیرگذارترین محتواها به شمار رفته است. چه برای پرسنال برندینگ یا اهداف شخصی و چه برای کسب‌و‌کار خود، لازم است که تصاویری باکیفیت با هویت‌های بصری منحصر‌به‌فرد و جذاب تولید کنید تا بتوانید اهدافی که در سر دارید را در بسترهای مختلف، به دست آورید. دوره‌های آموزش فتوشاپ با قیمتی دور از انتظار در وب سایت یکتاکالا عرضه می‌شود که می‌تواند حسابی مهارت‌های شما را در کار با نرم‌افزار Photoshop ارتقا دهد.

یکتاکالا

آموزش رایگان پریمیر

Adobe Premiere یک نرم‌افزار قدرتمند است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با دسترسی به کلکسیونی ارزشمند از ابزارها و تکنولوژی‌ها در بستر یک برنامه‌، ویدیوهای مختلفی را از هر نظر و هر لحاظ، اصلاح کنید. پس با دیدن آموزش رایگان پریمیر می‌توانید به‌عنوان یک ادیتور ویدئو و شخصی که مهارت‌های ستودنی‌ای در عرصه‌ی تولید و اصلاح محصولات ویدیویی دارد، وارد بازار کاری شوید که می‌توانید درآمدهای هنگفتی را از آن شما کند. از طرفی دیگر، اگر به‌دنبال اشتراک‌گذاری محتواهای ویدیویی مختلف کسب‌و‌کار خود در بسترهای مختلفی مانند اینستاگرام، وب سایت، یوتیوب یا آپارات هستید، می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان از آموزش‌های رایگان Premiere در سایت یکتاکالا بهره‌مند شوید.

آموزش ساخت کاور متحرک آهنگ

حتما با موزیک پلیرهای حرفه‌ای زیادی مواجه شده‌اید که به واسطه‌ی داشتن ظاهر و ویژگی‌های بصری جذاب، مخاطبان زیادی را مجذوب خود کرده‌اند. با الهام از این ویژگی، شاهد ساخت کاور متحرک آهنگ در جاهای مختلفی هستیم که از این طریق موزیک‌ها و پادکست‌های مختلفی به گوش عموم مردم رسانده می‌شود.

بنابراین اگر بخشی از کسب‌و‌کار شما به پخش موزیک یا پادکست‌های صوتی مربوط می‌شود، می‌توانید با قیمتی به دور از انتظار و بسیار مقرون‌به‌صرفه، آموزش ساخت کاور متحرک آهنگ را ازطریق دوره‌های آموزشی یکتاکالا دنبال کنید. به لطف این آموزش‌ها، به‌راحتی می‌توانید حداقل به لحاظ ظاهری، از ده‌ها موزیک پلیر محبوب و معتبر، سبقت بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات