بررسی ویدیویی شیائومی ردمی نوت 9 اس و ردمی نوت 9 پرو

چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی ردمی نوت ۹ اس و ردمی نوت ۹ پرو، دو عضو جدید از خانواده‌ی میان‌رده‌های اقتصادی شیائومی، ترکیبی جذاب از کیفیت ساخت و کارایی را در قالب قیمتی مناسب دراختیار کاربر می‌گذارند.
تبلیغات

پس از موفقیت سری ردمی نوت ۸، کار شیائومی برای بهبود این سری سخت شد. طرفداران گوشی‌های ردمی نوت مدل جدیدی می‌خواستند که پیشرفت درخور‌ملاحظه‌ای درمقایسه‌با نسل قبل کرده و درضمن قیمت مناسبی هم داشته باشد. شیائومی هم به‌خوبی می‌داند که بازار هدف سری ردمی نوت به‌دنبال چه چیزی هستند: گوشی هوشمندی به‌روز، با نمایشگر بزرگ، عمر درخور توجه باتری، بهره‌مند از دوربین راضی‌کننده و عملکرد روان. پس از تقریبا یک سال و اوایل بهار امسال، شیائومی سری جدید گوشی‌های ردمی نوت را با نام شیائومی «ردمی نوت ۹» رونمایی کرد. گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ در مدل‌های مختلفی معرفی و وارد بازار شد؛ ولی وجه مشترک همه‌ی آن‌ها، نمایشگر عریض، باتری حجیم، دوربین متعدد و تراشه‌ی کارآمد است.

پیش‌تر بررسی جامع ردمی نوت 9 پرو و بررسی ردمی نوت 9 اس را در زومیت خواندید حالا بررسی ویدیویی Redmi Note 9 Pro و Redmi Note 9s را تماشا کنید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در آپارات | تماشا در IGTV

شیائومی برای سری ردمی نوت 9 قاب پشتی براق و صیقلی و آینه‌ای را در نظر گرفته است که در رنگ‌های سفید و مشکی و آبی شفقی برای مدل نوت 9 اس و سفید و مشکی و سبز آبی برای مدل نوت 9 پرو عرضه می‌شود. براق و آینه‌ای بودن قاب پشتی که اتفاقا از شیشه ضدخش و نشکن «گوریلا گلس ۵» ساخته شده، زیبایی گوشی‌ها را دوچندان می‌کند. به‌جز بحث رنگ، تنها تفاوت ظاهری بین ردمی نوت 9 اس و ردمی نوت 9 پرو به موردی جزئی در قاب پشتی برمی‌گردد: در مدل 9 اس در سمت چپ فلش دوربین، عبارت 48MP به‌چشم می‌خورد؛ ولی در ردمی نوت 9 پرو عبارت 64MP را می‌بینید که به بزرگ‌ترین تفاوت این دو مدل، یعنی دقت حسگر دوربین اصلی ‌آن‌ها، اشاره می‌کند.

شیائومی با محصولات جدید خانواده‌ی ردمی نوت به‌ویژه ردمی نوت ۹ پرو تقریبا در تمامی زمینه‌ها، نیاز کاربران محصولات اقتصادی را برطرف می‌کند و حتی فراتر می‌رود. ردمی نوت ۹ اس و ردمی نوت ۹ پرو هر دو به‌لطف اسنپدراگون 720G، یکی از پردازنده‌های میان‌رده‌ی قدرتمند کوالکام، عملکرد بسیار رضایت‌بخشی دارند و حتی درزمینه‌ی اجرای بازی نیز رضایت کاربر را جلب می‌کنند. نمایشگر +FHD و کم‌حاشیه‌ی دو گوشی لذت تماشای ویدئو و فیلم را دوچندان می‌سازد و باتری ۵،۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی آن‌ها نیز تضمینی برای استفاده‌ی مداوم از آن‌ها است.

در شرایطی که عموم دستگاه‌های اقتصادی با بدنه‌ی پلاستیکی فروخته می‌شوند، شیائومی هر دو دستگاه ردمی نوت ۹ اس و ردمی نوت ۹ پرو را با بدنه‌ی شیشه‌ای و خوش‌ساخت تولید و همین موضوع نیز ارزش خرید آن‌ها را دوچندان می‌کند. شاید بتوان ضعف اصلی هر دو محصول، به‌ویژه ردمی نوت ۹ اس را عملکرد کمتر از حدانتظار دوربین واید در تاریکی دانست. ما همچنان باور داریم شرکت‌ها به‌جای صرف هزینه برای اضافه‌کردن دوربین‌های اولتراواید یا ماکرو ناکارآمد، بهتر است روی بهبود عملکرد کلی دوربین اصلی در شرایط گوناگون تمرکز کنند.

شما کاربران عزیز زومیت برای خرید گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۹ اس و ردمی نوت ۹ پرو می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دارسو مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات