طراحی سایت فروشگاه آنلاین با ایران سایت

سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
روال و شرایط طراحی سایت فروشگاه آنلاین و اصول سئو را چگونه باید رعایت کرد و مزایای این کار چیست.
تبلیغات

امروزه، شاهد آن هستیم که جهان روزبه‌روز به‌سمت فناوری برتر در حرکت است و افراد کمی هستند که برای خرید از فروشگاه به بیرون از منزل می‌روند و خرید خود را حضوری انجام می‌دهند. به همین منظور، ایران سایت با اقدامی شگفت‌آور گامی بزرگ در طراحی سایت فروشگاه آنلاین برداشته و سایت‌های فروشگاهی را طراحی می‌کند. پیش از حرکت‌های این‌چنینی، علاوه‌بر طراحی سایت، سئو سایت‌ها یا همان بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌و‌جو نیز برعهده این مجموعه است.

یکی از موضوعاتی که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اهمیت دارد، رعایت اصول استراتژی فروش و امنیت سایت برای اعتماد کاربران و افزایش فروش شما است. مجموعه‌ی ایران سایت سعی کرده تمام نکات مذکور را در طراحی سایت فروشگاه آنلاین خود به‌کار ببرید.

سایت فروشگاهی باید متناسب با نیازهای کاربران باشد

باتوجه‌به آمار منتشرشده از زمان ایجاد فناوری طراحی سایت، اکثر وب‌سایت‌هایی که اجاره شده‌اند، وب‌سایت‌های فروشگاهی هستند. گفتنی است اغلب افراد تخصص و مهارت و ایده‌های نابی برای آغاز کسب‌و‌کار دارند؛ اما نباید صرفا به‌دلیل ناتوانی مالی کسب‌و‌کار و درآمدزایی موفق را شروع نکنند. دیگر لازم نیست نگران شغل خود باشید؛ چراکه دنیای مجازی و حضور در اینترنت تا حد زیادی این معضلات را رفع ساخته است.

مجموعه‌ی ایران سایت با هماهنگی و برنامه‌ریزی از‌پیش‌تعیین‌شده تمام نیازهای کاربران را برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین در نظر گرفته و همین فرایند دقیق موفقیت پروژه‌ها را رقم زده است. سایت‌های فروشگاهی که شرکت ایران سایت طراحی و اجرا کرده، دقیقا مطابق با نیاز مشتری هستند و همین عامل باعث رضایت کاربران و توفیق در کار شده است.

ایران سایت

چرا باید فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنیم؟

با پیشرفت علم و بروز پدیده‌ی جهانی اینترنت، موج بازار به‌سمتی هدایت شده که اکثر افراد آنلاین خرید می‌کنند و کمتر کسی برای خرید حضوری به بیرون از منزل می‌رود. این کار باعث اتلاف وقت افراد خواهد شد و در‌نهایت، نارضایتی آن‌ها را در پی خواهد داشت.

پیشنهاد ما به شما طراحی سایت فروشگاه اینترنتی است. افرادی که فروشگاه دارند یا در منزل محصولاتشان را می‌فروشند، برای فروش اجناس خود به سایت فروشگاهی نیاز خواهند داشت. شما با راه‌اندازی سایت فروشگاه اینترنتی با کمک شرکت ایران سایت می‌توانید ایده‌های شغلی خود را محقق سازید و درآمد خود را افزایش دهید.

چه مزایایی در کسب‌و‌کار اینترنتی یا فروشگاه آنلاین نهفته است؟

همان‌گونه که گفته شد، بستر اینترنت قابلیت‌های فراوانی درون خود دارد و مزایای آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست. درادامه، به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:

  • محدودیت زمانی و جغرافیایی فروشگاه‌های سنتی صرفا به مکانی فیزیکی برای جای‌دادن تجهیزات و محصولاتشان خلاصه می‌شود؛ ولی فروشگاه آنلاین می‌تواند همه‌ی محصولات خود را به‌نمایش عموم بگذارد، بدون آنکه محدودیت‌های ذکرشده را داشته باشد.
  • جدا از نمایش گروه‌های محصولات متنوع و گوناگون، بازاریابی آنلاین نیز برای مدیران بازاریابی به‌آسانی امکان‌پذیر است.

می‌توان برای هر فروشگاه سایت ویژه‌ای طراحی کرد که تمام توانمندی‌‌های آن مجموعه را پوشش دهد.

افزایش مشتری برای خرید آنلاین

تلاش اصلی همه‌ی سازمان‌ها افزایش تعداد مشتریان و به‌تبع آن، فروش بیشتر محصولات است. دغدغه‌ی اصلی کسانی که قصد دارند فروشگاه افتتاح کنند، این است که آیا می‌توانند از تمام ظرفیت شهر خود استفاده کنند؟ ولی کسانی که می‌خواهند سایت فروشگاه آنلاین طراحی کنند، این‌گونه نیست؛ چراکه با فراغ‌خاطر به مردم سراسر جهان دسترسی دارند و می‌توانند بدون محدود‌بودن زمان و مکان به آن‌ها مراجعه کنند.

زمان؛ بهترین سرمایه هر فرد

با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی دیگر لازم نیست زمان زیادی صرف رانندگی کنید تا مایحتاج خود را از فروشگاه حضوری بخرید؛ بنابراین به‌جای صرف زمان‌های طولانی در ترافیک به‌خصوص در شهرهای بزرگ، می‌توانید با خرید اینترنتی لوازم موردنیاز در زمان خود صرفه‌جویی کنید و این زمان را برای کارهای ارزشمند نظیر خانواده و مطالعه اختصاص دهید.

ایران سایت

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با هزینه‌ی اندک

برای برپایی فروشگاه فیزیکی ابتدا مکان را باید بررسی کنید و سپس ملک تجاری را انتخاب و آن را قفسه‌بندی و نیروی انسانی استخدام کنید که باید برای تک‌تک آن‌ها جداگانه وقت گذاشته شود. در تأسیس فروشگاه آنلاین و الکترونیکی تمامی این موانع برای شما عزیزان برداشته شده است؛ به‌همین‌دلیل، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات در‌مقایسه‌با راه‌اندازی فروشگاه فیزیکی به‌مراتب از هزینه‌ی کمتری برخودار است.

امکان مقایسه‌ی محصولات با یکدیگر در فروشگاه اینترنتی

به‌طور کاملا حرفه‌‌ای و تخصصی شما می‌توانید محصول مدنظر خود را مقایسه و بهترین کالای مناسب را انتخاب کنید. برای این کار، می‌توانید محصول مدنظر خود را برگزینید و با دیگر محصولات مناسب مقایسه کنید. مقایسه‌ی این محصولات ازطریق فروشگاه اینترنتی شما انجام می‌شود. همچنین برای تعیین مزایا و معایب محصولی انتخابی خود، می‌توانید از دیدگاه مشتریانی استفاده کنید که محصول مدنظر شما را خریده‌اند. این کار کمک می‌کند تا با دید بازتری محصول دلخواهتان را بخرید. این یکی از تفاوت‌های اساسی خرید اینترنتی و فیزیکی است.

مجموعه‌ی ایران سایت از سال ۱۳۷۹ کار خود را درزمینه‌ی طراحی سایت آغاز کرده و کار طراحی سایت فروشگاه آنلاین را با تبحر خاصی انجام می‌دهد. دامنه‌ی گوگل و ایران سایت هر دو در سال ۱۹۹۷ ثبت شده که این موضوع مهر تأییدی بر سابقه‌ی درخشان این مجموعه به‌حساب می‌آید. به‌منظور طراحی سایت فروشگاهی برای تأمین اهداف خود، می‌توانید به آدرس www.iransite.com‌ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات