اوپو ۲۵ تیرماه فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات را معرفی می‌کند

دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اوپو با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرده است که می‌خواهد روز ۲۵ تیرماه امسال فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات معرفی کند که رکوردی جدید برای شارژ گوشی‌ها به‌حساب می‌آید.
تبلیغات

شرکت‌های گوشی‌ساز طی سال‌های اخیر توجه بیشتری به فناوری شارژ سریع نشان داده‌اند تا کاربران‌شان را راضی نگه دارند. اوپو یکی از شرکت‌هایی است که همواره روی شارژ سریع مانور ویژه‌ای داده و تلاش کرده به‌لطف فناوری‌های روز، به کاربرانش امکان دهد گوشی‌هایشان را با سرعت بسیار بالا شارژ کنند. اوپو در زمینه‌ی شارژ سریع جزو بهترین‌های بازار بوده است و شکی نداریم برای حفظ جایگاه خود دست از هیچ تلاشی برنمی‌دارد. 

درحال‌حاضر قدرتمندترین فناوری شارژ سریع می‌تواند گوشی‌ هوشمند را با توان ۶۵ وات شارژ کند. بااین‌حال ظاهرا اوپو می‌خواهد رکورد جدیدی در این زمینه به‌‌ثبت برساند. بر همین اساس شرکت چینی روز ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۵ تیر ۱۳۹۹) فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات معرفی می‌کند. این عدد در نگاه اول دیوانه‌وار به‌نظر می‌رسد و ممکن است فکر کنید چیزی بیشتر از بازی تبلیغاتی نیست، اما اوپو واقعا می‌خواهد فناوری شارژ ۱۲۵ وات معرفی کند.

انتظار داریم اوپو به‌منظور معرفی فناوری جدید خود، بیانیه‌ای مطبوعاتی دراختیار رسانه‌ها قرار دهد. حتی امکان دارد این شرکت بخواهد مراسم بسیار کوچکی نیز در چین برگزار کند که البته این اتفاق کمی دور از انتظار به‌نظر می‌رسد. حتی احتمال دارد اوپو نسخه‌ی آزمایشی این فناوری را به شماری از رسانه‌های اهل چین نشان دهد. سؤال مهمی که در ذهن ایجاد می‌شود، این است که شارژر مجهز به فناوری ۱۲۵ وات از چه شدت‌جریانی بهره می‌برد؟ امیدوار هستیم اوپو بیست‌و‌پنجم تیرماه جزئیاتی دقیق درمورد معماری داخلی این فناوری،‌ سیستم خنک‌کننده‌ و همچنین تاریخ حضور در گوشی‌های هوشمند، دردسترس قرار دهد. 

اوپو طی چند سال اخیر آثار مثبت زیادی روی پیشبرد بازار فناوری‌های شارژ سریع داشته است. اوپو یکی از نخستین شرکت‌های دنیا بود که به معرفی فناوری شارژ ۳۰ وات پرداخت؛ امروزه دردسترس بودن این فناوری به‌حدی گسترده شده که حتی شاهد استفاده از آن در دستگاه‌های میان‌رده‌ی خانواده‌ی ریلمی هم هستیم.

اوپو اولین شرکت دنیا بود که فناوری شارژ سریع ۵۰ وات را با نام SuperVOOC در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد. این فناوری هم‌زمان با رونمایی گوشی اوپو فایند X معرفی شد. فراموش نکنید اوپو زودتر از هر شرکت دیگری در دنیا برای فناوری ۶۵ وات SuperVOOC 2.0 اقدام کرد که در گوشی‌های خانواده‌ی فایند X2 مورداستفاده قرار می‌گیرد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد معرفی فناوری شارژ سریع ۱۲۵ وات دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات