عرضه آیفون 12 اپل به سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ موکول شده است

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در‌صورتی‌که درستی شایعات‌، عرضه‌ی سری جدید آیفون 12 اپل تا سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۰ به‌تأخیر خورده است.
تبلیغات

اپل  سپتامبر هر سال جدیدترین سری از گوشی‌ آیفون را رونمایی می‌کرد؛ البته درکنار این گوشی‌ها، محصولات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری دیگری نیز معرفی می‌شود. با‌این‌حال، گسترش بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌ریزی‌های اپل را دچار مشکل کرده و مدتی است اخباری از به‌تأخیر‌افتادن رونمایی سری گوشی آیفون ۱۲ در فضای مجازی به‌گوش می‌رسد.

اخیرا هاک تن، مدیرعامل برادکام، در مصاحبه‌ای با رسانه‌ی بلومبرگ گفت انتظار می‌رود سری جدید آیفون ۱۲ در اواخر سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود. شرکت برادکام از تأمین‌کنندگان قطعات محصولات اپل است و طبیعتا عرضه سری جدید آیفون تأثیر بسیاری روی اقتصاد این شرکت می‌گذارد؛ زیرا هرچه تقاضا برای آیفون‌های جدید بیشتر شود، سفارش تولید قطعات موردنیاز نیز افزایش خواهد یافت.

تأخیر در عرضه‌ی سری جدید آیفون ۱۲ اپل نه‌تنها بر درآمد کوپرتینویی‌ها، بلکه روی شرکت‌های تأمین‌کننده‌ی تجهیزات مانند برادکام و فاکسکان نیز تأثیر خواهد گذاشت. هاک تن در گفت‌وگو با رسانه‌ی خبری بلومبرگ بدون اشاره مستقیم به اپل از تأخیر در عرضه‌ی محصولات این شرکت و تأثیرش روی درآمد شرکت برادکام در سه‌ماهه‌های مالی دوم و سوم ۲۰۲۰ خبر داد.

گسترش بیماری کرونا تأثیرات مخرب خود را روی بازار گجت‌های قابل‌حمل ازجمله گوشی‌های هوشمند نشان داده است و گویا با نادیده‌گرفتن آن همچنان به عرضه‌ی محصولات مختلف و فروش آن‌ها و درآمدزایی شرکت‌ها ضربه می‌زند.

در برخی از اخبار حدس زده می‌شود اپل طبق برنامه‌ریزی سال‌های گذشته یا با اندکی تأخیر، سری جدید آیفون ۱۲ را معرفی کند و عرضه‌ی مدل‌های آن را به هفته‌ها یا ماه‌های آینده موکول کند. درپایان، باید اشاره کنیم احتمالاً خانواده‌ی آیفون ۱۲ شامل چهار مدل گوشی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات