کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زهره

دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
درشرایط فعلی که جامعه جهانی درگیر ویروس کروناست و مراجعه به محیط‌های درمانی دغدغه بیماران است، دندانپزشکی شبانه روزی زهره با محیطی کاملا استریل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است.
تبلیغات

کلینیک دندانپزشکی زهره از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در قالب یک  کلینیک ساده آغاز نمود و در ادامه به دلیل بهره‌مندی از پزشکان مجرب و متخصص فعالیت خود را در زمینه دندانپزشکی، مراقبت، پیشگیری از پوسیدگی دندان، آموزش های لازم در زمینه دندانپزشکی گسترش داد و امروزه با چندین کلینیک دندانپزشکی در تهران و شهرستان‌ها به فعالیت خود ادامه داده است.

در شرایط فعلی که همه مراکز درمانی با بیماری کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند و یکی از معضلات فعلی بهداشت جهانی است کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زهره با رعایت کلیه اصول بهداشتی از قبیل تست بیماران قبل از ورود، ضد عفونی روزانه، جداسازی یونیت های دندانپزشکی و ایزوله کامل محیط و پرسنل به‌صورت یک محیط کاملا استریل پذیرای بیماران عزیز است.

مأموریت ما در کلینیک دندانپزشکی زهره

دندان به‌عنوان یکی از عضوهای اصلی در عملکرد بخش‌های مختلفی از بدن مانند گوارش، تکلم و زیبایی از دیرباز مورد توجه پزشکان و دندانپزشکان قرار گرفته است. این عضو به دلیل تجدیدناپذیر بودن در بدن از دیرباز توسط پزشکان مورد توجه قرار داشته است و باتوجه‌به موارد فوق مأموریت ما «پیشگیری از خرابی و پوسیدگی دندان های شما است.»

درمان در منزل یا محل دلخواه شما

یکی از معضلاتی که مراجعه کنندگان خاص دندانپزشکی از قبیل افراد مشهور، تجار، دیپلمات‌ها و همچنین افراد جانباز و معلول و بیمارانی که از محیط‌های درمانی هراس دارند همیشه با آن دست به گریبان هستند، مراجعه به کلینیک‌های دندانپزشکی است. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی زهره با به کارگیری تجهیزات روز دنیا، تنها کلینیک دندانپزشکی ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی درمان در منزل است.

تجهیزات فوق که با هوشمندی مدیریت کلینیک در جهت پیشرفت و ارتقا سطح سلامت بیماران تهیه گردیده است تنها دراختیار این کلینیک است و بیمارانی که به هر دلیلی امکان حرکت و مراجعه به کلینیک ندارند، می‌توانند با تماس با شماره‌های ۹۷ – ۸۸۹۲۱۵۹۶ (۰۲۱) جهت اعزام تیم سیار با پذیرش کلینیک هماهنگ کند.

کلینیک دندانپزشکی اطفال

کلینیک دندانپزشکی زهره باتوجه‌به امکانات فراهم شده در این کلینیک جهت کودکان و به جهت حساسیت توجه به سلامت دهان و دندان کودکان و پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها از کودکی محیطی زیبا و فرح‌بخش جهت درمان و آموزش کودکان به‌صورت جداگانه فرآهم آورده است که هنگام مراجعه درکنار درمان می‌توانند از امکانات رفاهی و آموزشی این بخش استفاده کنند.

دندانپزشکی زهره

رزرو آنلاین نوبت دندانپزشکی

با پیشرفت تکنولوژی و مشغله‌های کاری زیاد، اغلب کارها به‌صورت اینترنتی انجام می‌گیرد، در این حوزه رزرو نوبت‌های درمانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شاهد این هستیم که امروزه وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن های زیادی تولید شده‌اند. کلینیک دندانپزشکی زهره نیز جهت رفاه حال بیماران محترم اقدام به ایجاد رزرو به‌صورت آنلاین کرده است، به صورتی که بیماران در هر ساعت از شبانه روز به‌راحتی می‌توانند رزرو نوبت آنلاین دندانپزشکی در کلینیک شبانه روزی زهره انجام دهند.

انواع خدمات قابل ارائه توسط متخصص دندانپزشکی

به‌طور کلی خدمات قابل ارائه توسط متخصص ترمیمی و زیبایی به کلیه امور مربوط به زیبایی دهان و دندان بر می‌گردد. خدماتی مانند لمینت دندان، کامپوزیت دندان، بلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها، طراحی و اصلاح لبخند، ترمیم همرنگ دندان، بستن فاصله میان دندان ها، باندینگ دندان، جرم گیری و بروساژ دندان جزو خدمات زیبایی دندان پزشکی بشمار می آیند.

دندانپزشکی زهره

لمینت دندان توسط متخصص ترمیمی و زیبایی

یکی از خدمات معمول و پرطرفدار برای زیبایی دندان‌ها لمینت دندان است. انجام لمینت دندان توسط متخصص ترمیمی و زیبایی باسابقه بدلیل ظرافت و حساسیت کار توصیه می‌گردد. داشتن دندان های زیبا، سفید و یکدست برای یک لبخند زیبا ضروری است. داشتن دندان های مرتب و یکدست موجب افزایش اعتماد به نفس افراد شده و در نحوه قضاوت و تفکر دیگران در مورد شخص تأثیر مهمی دارد. چه بسا برخی افراد به‌علت مشکلات دندان و داشتن دندان های بد رنگ و نازیبا از خندیدن و لبخند زدن چشم پوشی می‌کنند.

لمینت دندان درواقع روکشی است که روی دندان ها قرار می‌گیرد. این روکش برای رفع ناهنجاریهای دندانی مانند بد رنگی، اصلاح فرم دندان، طول دندان، پوشاندن عیوب ظاهری مانند کج بودن یا شکستگی لبه های دندان یا پر کردن فاصله دندان ها بکار می‌رود. لمینت دارای انواع مختلفی است که توسط متخصص ترمیمی و زیبایی روی دندان ها نصب می‌شود.

کامپوزیت دندان توسط متخصص ترمیمی و زیبایی

روش کامپوزیت دندان یکی دیگر از روشهای زیبایی دندان محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید از داشتن دندان های سفید، زیبا و یک دست لذت ببرید می‌توانید از کامپوزیت استفاده کنید. متخصصی زیبایی و ترمیمی دندان پزشکی با تبحر و دانش لازم ابتدا به بررسی دندان‌های شما پرداخته و در صورتی‌که مشکلی وجود نداشته باشد می‌توان روی دندان‌های شما از روکش کامپوزیت استفاده کند. این روکش کامپوزیت دارای استحکام فوق‌العاده بوده و جلوه‌ای ماندگار و همیشگی به لبخند شما می‌بخشد. ونیر کامپوزیت یکی از بهترین درمان‌ها برای اصلاح دندان و داشتن لبخندی زیبا محسوب می‌شود. کامپوزیت دارای انواع مختلفی است که با مشاوره و معاینه توسط متخصص ترمیمی و زیبایی می‌توان بهترین حالت ممکن را انتخاب نمود.

ایمپلنت دندان توسط متخصص فک و صورت

یکی از روش‌های مفید و مؤثر در پر کردن جای دندان‌های خالی درون دهان استفاده از خدمات ایمپلنت دندان یا بریج توسط متخصص فک و صورت است. این کار در حیطه متخصص ترمیمی و زیبایی نبوده لذا یک متخصص فک و صورت مجرب و باسابقه می‌تواند به بهترین نحو ممکن از انجام کار برآید.

ایمپلنت با بهره‌گیری از تکنولوژی کاشت دندان جایگزین مناسبی برای دندان‌های مصنوعی به‌شمار می‌رود. روش ایمپلنت دارای مشکلات دندان های مصنوعی نبوده و نوعی پروتز از جنس تیتانیوم سازگار با بدن است. این پایه در درون فک جایگذاری و روی آن تاج و روکش قرار می‌گیرد. دندان های کاشته شده به روش ایمپلنت کاملا طبیعی و مستحکم بوده و ظاهری زیبا دارند. از این رو متخصص ترمیمی و زیبایی دندان می‌تواند آن را مانند سایر دندان‌های طبیعی افراد مورد بررسی قرار دهد.

برای استفاده از خدمات شبانه روزی دندانپزشکی در تهران با ما در ارتباط باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات