خسارت سه میلیاردی کرونا به مقداد آی تی در کمتر از سی روز

شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مجموعه مقداد آی‌تی به‌همراه مدیران و مشاوران حرفه‌ای به‌دنبال گسترش تیم متخصص خود برای ارائه‌ی بهتر خدمات، اقداماتی انجام داده است.
تبلیغات

شیوع ویروس کرونا در اواخر سال ۱۳۹۸ و شروع سال جدید، اکثر کسب‌و‌کارها ازجمله فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی را تحت‌تأثیر قرار داد. در این اوضاع‌واحوال، محدودیت قرنطینه مانع خرید حضوری مردم شد و به‌دنبال آن، افزایش خرید اینترنتی را به‌همراه داشت. همچنین، زنجیره‌های تأمین کالا نیز تحت‌تأثیر وضعیت موجود با آسیب‌های جدی مواجه شد.

در اسفند ۱۳۹۸، مجموعه مقداد آی‌تی نیز حجم بسیار زیادی سفارش تجربه کرده و از اعتماد مشتریان بسیار خرسند است. در‌این‌بین، با وجود وضعیت ناشی از کرونا که تأمین سخت کالا را به‌همراه داشته، این مجموعه برای کسب رضایت مشتریان اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹، متحمل سه‌میلیارد تومان خسارت برای تأمین کالا شده است. علاوه‌بر‌این، ۲۵۰ میلیون تومان کد تخفیف ۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی برای قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار ماه‌های اسفند و فروردین داده است.

ازآنجاکه مشتریان ارزشمندترین سرمایه هر کسب‌و‌کاری هستند، این مجموعه در سال جدید برای رفاه حال مشتریان و ارتقا و تقویت زیرساخت‌های خود، اقدامات مهمی طرح‌ریزی کرده است.

مقداد آی تی

به این منظور با توانمندسازی هرچه‌بیشتر کارکنان و تغییر در کادر مدیران میانی، بهینه‌سازی بخش زنجیره‌ی تأمین کالا با سرعت بیشتری در حال پیگیری است. مقداد آی‌تی قصد دارد با افزایش تعداد کارکنان، به‌ویژه در بخش لجستیک، تیم خود را ۳۰ درصد توسعه دهد و برای این منظور نیز به ساختمان جدید خود نقل مکان کرده است.

سال ۱۳۹۹ برای مقداد آی‌تی بسیار اهمیت دارد. درواقع، امسال را می‌توان سال پوست‌اندازی مقداد آی‌تی دانست. تغییر در رویه‌های بخش‌های مختلف این مجموعه و به‌روزرسانی زیرساخت فعلی را می‌توان از مهم‌ترین اتفاقات ۶ ماهه‌ی اول سال ۱۳۹۹ برشمرد. مقداد آی‌تی معتقد است شنیدن صدای کاربران و مشتریان تأثیر بسزایی در طی مسیر توسعه می‌گذارد؛ به‌همین‌دلیل، پل‌های ارتباطی خود با مشتریان را تقویت کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

راه‌اندازی باشگاه مشتریان مقداد آی‌تی هدف بعدی این مجموعه است که تا پایان خرداد ۱۳۹۹ آن رونمایی خواهد شد. مقداد آی‌تی قصد دارد در قالب باشگاه مشتریان، مسیر قدردانی از مشتریان را با سرعت بیشتری طی کند تا کاربران و مشتریان این مجموعه با اطمینان‌خاطر بیشتر، لذت خرید اینترنتی را تجربه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات