مشخصات فنی، قیمت و رندرهای گلکسی A21s فاش شد

پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات فنی و تصاویر منتسب به گوشی سامسونگ Galaxy A21s زودتر از رونمایی رسمی منتشر شد.
تبلیغات

گوشی سامسونگ گلکسی A21s احتمالا به‌زودی رسما رونمایی شود. با اینکه هنوز تاریخ دقیق رونمایی این گوشی مشخص نیست، تصاویر رندرشده‌ی مطبوعاتی این گوشی به‌همراه مشخصات فنی و قیمت آن منتشر شده است.

گلکسی A21s سامسونگ نمایشگری ۶/۵ اینچی با فناوری PLS TFT خواهد داشت. نمایشگرهای PLS به‌گفته‌ی کارشناسان بیشتر مناسب تماشای ویدئو است و نسبت به نمونه‌ی IPS رنگ‌های واقعی و دقیق و با ثبات بهتری به‌نمایش درمی‌آورد. وضوح تصویر در این گوشی از ابعاد ۱۶۰۰ در ۷۲۰ حکایت می‌کند و دیگر نکته‌ی مهم درباره‌ی صفحه‌نمایش A21s طراحی حفره‌ای آن است که از این گوشی میان‌رده ظاهری مدرن خواهد ساخت. حفره‌ی نمایشگر در گوشه‌ی بالا سمت چپ قرار گرفته و میزبان حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دوربین سلفی است.

قاب پشتی گلکسی A21s محل قرارگیری حسگر اثرانگشت در مرکزیت فوقانی نیمه‌ی بالایی است و در گوشه‌ی سمت چپ نیز شاهد کادر مستطیل‌شکل دوربین اصلی، متشکل از چهار حسگر که با آرایش مشابه حرف L درکنار یکدیگر چیده شده‌اند. دوربین چهارگانه‌ی اصلی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با دهانه‌ی دیافراگم f/2.0 دارد که با حسگرهای ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض با دیافراگم f/2.0 و حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی حسگر چهارم به‌اشتراک گذاشته نشده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود این ماژول حسگر عمقی باشد که ویژگی بلورکردن پس‌زمینه ‌را برای کاربر فراهم می‌کند.

گلکسی ای۲۱ / Galaxy A21
گلکسی ای۲۱ / Galaxy A21
گلکسی ای۲۱ / Galaxy A21

مدیریت پردازش داده‌ها در گوشی گلکسی A21s برعهده‌ی تراشه‌ی اختصاصی سامسونگ، اگزینوس ۸۵۰ خواهد بود و رم سه گیگابایتی آن را همراهی خواهد کرد. سیستم‌عامل اندروید ۱۰ نیز به‌همراه رابط‌کاربری One UI به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی خواهند بود. گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ در دو نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به بازار می‌آید که کاربران درصورت نیاز می‌توانند با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی خود را افزایش دهند.

ضخامت گوشی جدید سامسونگ ۸/۹ میلی‌متر و وزنش ۱۹۱ گرم است. همچنین باتری درنظرگرفته‌شده برای این گوشی پنج‌هزار میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که ازطریق پورت USB-C شارژ می‌شود و درکنار این پورت، ورودی جک ۳/۵ میلی‌متری تعبیه شده است.

گلکسی A21s تنها از شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند و به بلوتوث نسخه‌ی ۵ و NFC نیز مجهز شده است. انتظار می‌رود قیمت گوشی جدید سامسونگ که تا پایان ماه جاری میلادی در سه رنگ عرضه می‌شود،  ۱۹۹ و ۲۰۹ یورو باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات