کد ۹۹؛ جشنواره فروش ویژه نوروزی مقداد آی تی

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی در نیمه دوم اسفند ماه سال ۹۸، جشنواره فروش ویژه نوروزی خود را تحت عنوان «کد ۹۹» برگزار می‌کند.
تبلیغات

کد ۹۹ در واقع کدهای تخفیف ویژه‌ای است که به مناسبت ورود به سال ۹۹ روی تمامی دسته‌بندی‌های این فروشگاه اعمال می‌شود.

هدف مقداد آی تی از برگزاری این جشنواره عرضه کالاهای دیجیتال با بهترین قیمت به مشتریان خود است. کد ۹۹ در بازه زمانی ۱۷ الی ۲۹ اسفند ماه برگزار و روزانه تعدادی کد تخفیف به صورت تصادفی ارائه می‌شود که طول عمر هر کدام از آن ها ۲۴ ساعت است. این تخفیف‌ها ممکن است روی یک دسته‌بندی، یک برند، یا یک محصول باشد که از طریق وب‌سایت، پیامک، ایمیل و صفحه اینستاگرام و تلگرام مقداد آی تی اطلاع رسانی می‌شود.

 کدهای تخفیف این جشنواره با مبالغ متفاوتی روی کالاها و محصولات اعمال می شوند. نود و نهمین کد، یک کد ویژه با تخفیف استثنائی است که به صورت تصادفی در بازه زمانی جشنواره عرضه می‌شود. این کد تخفیف از نظر ارزش ریالی و کالایی که برای آن تعریف شده است، با سایر کدها متفاوت است.

مقداد آی تی

نکته قابل توجه دیگر در مورد کد ۹۹ این است که علاوه بر این کدهای تخفیف، پیشنهادهای ویژه مقداد نیز به صورت روزانه و با برچسب پیشنهاد ویژه در فروشگاه ارائه می‌شود. در صورتی که محصول مورد نظر شما از محصولات پیشنهاد ویژه مقداد آی تی باشد، می‌توانید با استفاده از کد تخفیف تخصیص داده شده به همان کالا، خرید خود را با تخفیفی استثنائی انجام دهید.

مقداد آی تی همیشه مشتریان خود را با تخفیف های باورنکردنی شگفت زده می‌کند. کد ۹۹ یکی دیگر از این تخفیف هاست که برای تمامی دسته‌بندی‌های مقداد آی تی در نظر گرفته شده است، پس اگر می‌خواهید کالاهای دیجیتال با تخفیف ویژه خریداری کنید می توانید از روز ۲۹-۱۷ اسفند ماه مقداد آی تی را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات