وان پلاس برای مشتریان هندی سرویس تعمیر در منزل ارائه می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
وان پلاس برای کاربران هندی گوشی‌های هوشمندش امکان اعزام کارشناس و انجام تعمیرات در محل را فراهم کرده است.
تبلیغات

وان پلاس به ابتکار جدیدی در خدمات پس از فروش دست زده است. این شرکت چینی هم‌اکنون امکان تعمیر گوشی در منزل را برای مشتریان هندی فراهم کرده است؛ بنابراین، آنان درصورت نیاز به خدمات تعمیراتی، می‌توانند درخواست مراجعه‌ی کارشناس تعمیر به محل سکونت خود را بدهند.

وان‌پلاس در بیانیه‌ای اظهار کرده است این سرویس پیش از ارائه‌ی رسمی، دوره‌ی آزمایشی شش‌ماهه را پشت‌سر گذاشته است و هم‌اکنون در برخی شهرهای بزرگ هند ارائه می‌شود. وان پلاس قصد دارد با توسعه‌ی دامنه‌ی پوشش، این خدمت را در شهرهای دیگر این کشور نیز ارائه دهد.

کاربران گوشی‌های وان پلاس می‌توانند ازطریق اپلیکیشن OnePlus Care برای استفاده از خدمت جدید اقدام کنند. برای این کار کافی است کاربر آدرس و زمان دلخواه خود برای مراجعه‌ی کارشناس تعمیرات را در این برنامه وارد کند.

وان پلاس علاوه‌بر ارائه‌ی خدمات تعمیرات در محل مشتری، سرویس رایگان دریافت و تعمیر و تحویل گوشی جلو درِ منزل مشتری را نیز ارائه می‌کند. طبق ادعای وان پلاس، این شرکت تنها برند جهانی است که خدمات تعمیراتی خود را در منزل مشتری نیز ارائه می‌دهد. برندهایی نظیر شیائومی و ریل‌می با اینکه گوشی هوشمند مشتری را در منزل مشتری تعمیر نمی‌کنند، خدماتی برای تحویل‌گرفتن آن مقابل درِ منزل مشتری و تحویل‌دادن آن در همان محل پس از انجام تعمیرات ارائه می‌دهند.

مزیت‌های تعمیر گوشی در جلو چشم کاربر کاملا واضح هستند. با این کار، مشتری به‌طورکامل از روند تعمیرات گوشی هوشمند خود و هزینه‌های تعمیرات و تعویض قطعات آگاه می‌شود. افزون‌براین، کاربر از حفظ اطلاعات شخصی خود و سوءاستفاده‌نشدن از آن‌ها اطمینان‌خاطر پیدا می‌کند. کیفیت این خدمت ابتکاری وان پلاس با‌توجه‌به‌تازگی آن هنوز دقیقا مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که این شرکت چگونه عمل می‌کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات