لوگو جدید وان پلاس رونمایی شد

پنج‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس ساعاتی پیش، از به‌روزرسانی لوگو خود خبر داد. گرچه لوگو جدید تفاوت‌های چندان عمده‌ای با لوگو پیشین نکرده است، به‌ظاهری مدرن‌تر آراسته شده و جذابیت خاصی دارد.
تبلیغات

وان‌پلاس (OnePlus) در اتفاقی پیش‌بینی‌شدنی و پس از گذشت ۶ سال، به‌صورت رسمی لوگو جدید خود را رونمایی کرد. پیش‌تر به‌لطف شماری از افشاگران، اخباری در‌این‌باره شنیده بودیم. در لوگو جدید وان‌پلاس، عدد 1 با فونتی جدید نوشته شده است و ظاهری منحنی دارد. همچنین علامت +، بزرگ‌تر از قبل شده است و بیشتر به‌چشم می‌آید و ONEPLUS ظاهری تمیزتر و برجسته‌تر دارد. به‌مناسبت رونمایی لوگو جدید، وان‌پلاس به‌شکلی محدود تخفیفی ۵۰ یورویی برای گوشی وان‌پلاس 7T با استفاده از کد تخفیف SAMEONEPLUS در نظر گرفته است. 

وان پلاس / OnePlus

وان‌پلاس، تنها به رونمایی لوگو جدید بسنده نکرده و برای اینکه نشان دهد تغییراتی مهم در هویتِ بصری‌اش اعمال کرده، از فونتی جدید برای نوشته‌هایش، به‌خصوص شعار معروف Never Settle، استفاده می‌کند. براساس گفته‌های وان‌پلاس، فونت جدید خوانایی بیشتری دارد و فشار کمتری به چشمان بیننده وارد می‌کند. وان‌پلاس تاکنون نام این فونت را اعلام نکرده است و درضمن نمی‌دانیم قرار است از این فونت در نسخه‌های بعدی رابط کاربری اکسیژن OS استفاده شود یا خیر.

وان پلاس / OnePlus

وان‌پلاس افزون‌بر آنچه گفته شد، اعلام کرده است از‌این‌پس تنوع رنگی بیشتری در وب‌سایت خود اعمال می‌کند و درکنار رنگ قرمز همیشگی، به استفاده از رنگ‌های فیروزه‌ای، سبز، ارغوانی، نیلی و زرد روی می‌آورد.

وان پلاس / OnePlus

براساس اعلام وان‌پلاس، تیمی ویژه به‌مدت هفت ماه روی لوگو و فونت‌های جدید و به‌طورکلی هویت بصری جدید این شرکت کار کرده‌اند.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی وان‌پلاس نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های وان‌پلاس در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات