به‌روزرسانی جدیدی برای وان پلاس 5 و وان پلاس 5T عرضه شد

پنج‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت وان‌‌پلاس به‌روزرسانی اکسیژن ۹.۰.۱۱ را برای گوشی هوشمند وان‌پلاس ۵ و وان‌پلاس 5T عرضه کرده که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها برخورداری از بسته امنیتی فوریه ۲۰۲۰ است.
تبلیغات

پرچم‌داران قدیمی شرکت وان‌پلاس یعنی گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس ۵ و وان‌پلاس 5T برای مدتی است که به‌روزرسانی دریافت نمی‌کنند؛ اما گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت وان‌پلاس برای محصولات ۲۰۱۷ خود به‌روزرسانی اکسیژن ۹.۰.۱۱ را عرضه کرده است.

برخی از صاحبان وان‌پلاس ۵ و وان‌پلاس 5T اعلام کردند که به‌روزرسانی جدیدی برای گوشی هوشمندشان عرضه شده است؛ اما به غیر از بسته امنیتی فوریه ۲۰۲۰ ویژگی خاصی در آن مشاهده نمی‌شود. در توضیح به‌روزرسانی به دو مورد بسته امنیتی فوریه ۲۰۲۰ و همچنین برطرف شدن برخی از باگ‌ها و بهبود پایداری گوشی هوشمند اشاره شده است و شاهد اضافه شدن امکانات جدیدی به وان‌پلاس ۵ یا وان‌پلاس 5T نیستیم.

به‌روزرسانی جدید که حجمی در حدود ۳۰۰ مگابایت دارد، هم‌اکنون قابل دانلود و نصب است. کاربران دو گوشی وان‌پلاس ۵ و وان‌پلاس 5T مدتی است که منتظر عرضه اکسیژن ۱۰.۰ هستند تا بتوانند از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ برخوردار شوند. در هر صورت این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

انتظار می‌رود که وان‌پلاس عرضه جهانی اکسیژن ۹.۰.۱۱ را شروع کند. با این حساب اگر هنوز به‌روزرسانی جدید را دریافت نکرده‌اید، مدتی باید صبر کنید تا اکسیژن ۹.۰.۱۱ برای منطقه شما نیز عرضه شود. درصورتی‌که از دارندگان وان‌پلاس ۵ یا وان‌پلاس 5T هستید و به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، تغییرات به‌وجودآمده پس از نصب به‌روزرسانی را با زومیت به اشتراک بگذارید.

آپدیت جدید وان پلاس 5
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات