با تسکو باکس Tab100 آشنا شوید

یک‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
تسکو Tab100، به‌عنوان یکی از برند‌های ایرانی در بازار اندروید باکس‌ها با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، سعی بر تأمین مناسب نیاز‌های استریم، پخش آنلاین و نمایش محتوای چندرسانه‌ای کاربران در تلویزیون دارد.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    تسکو یکی از برند‌های ایرانی تجهیزات جانبی کامپیوتر و موبایل است که به‌تازگی به تولید و عرضه‌ی اندروید باکس نیز پرداخته است. تسکو Tab100 در بخشی از بازار حضور دارد که رقبای متعددی را در برابر خود می‌بیند. درحال‌حاضر شاهد حضور اندرویدباکس‌های متعددی با برند‌های مختلف و برچسب قیمت حدودی ۸۰۰ هزار تومان هستیم. تسکو با عرضه‌ی Tab100 درصدد ارایه‌ی قابلیت‌های مناسب تماشای محتوای چند‌رسانه‌ای در کنار تجربه‌ی بازی‌های سطح پایین بوده که البته دراین‌زمینه نیز موفق داشته است. تسکو باکس به‌لطف استفاده از نسخه‌ی اصلی اندروید، قادر به بهره بردن از اکوسیستم گسترده‌ و اپلیکیشن‌های آن است. این موضوع به‌معنی طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های پخش‌کننده‌ی محتوای چند‌رسانه‌ای است تا حتی در صورت عدم پشتیبانی سخت‌افزاری، به‌صورت نرم‌افزاری قادر به کدگشایی محتوای مختلف باشد.

    محصولی مقرون به‌صرفه و توانمند برای پخش طیف گسترده‌ای از محتوای ویدیویی در کنار قابلیت اجرای بازی‌های اندرویدی، از اهداف اصلی توسعه‌ی اندروید باکس Tab100 به شمار می‌آید. برای اینکه با این محصول بیشتر آشنا شوید، در ادامه همراه زومیت باشید:

    تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

    نظر شما در ارتباط با این محصول چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات