ال جی و زد تی ای به دلیل شیوع ویروس کرونا شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC) را لغو کردند

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی الکترونیکس و زد تی ای (ZTE) اعلام کردند به دلیل شیوع کروناویروس جدید و اهمیتی که به ایمنی کارمندان، شرکا و مشتری‌های خود می‌دهد از شرکت در MWC 2020 انصراف داده‌اند.
تبلیغات

دو شرکت ال‌جی و زدتی‌ای (ZTE) اعلام کرده‌اند که حضور خود در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) که بزرگ‌ترین نمایشگاه سالانه‌ی این حوزه است و امسال در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود را لغو کرده‌اند. سخنگوی ZTE اعلام کرده است به دلیل تأثیرات ثانویه‌ی ویروس کرونا، هراسی که از ابتلا به این بیماری و همچنین مردم آسیایی به وجود آمده است و همچنین مسائل مربوط به تأخیر در صدور ویزا، حضور خود در MWC را لغو کرده است. 

ال‌جی الکترونیکس نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است اخبار و شرایط مربوط به کروناویروس جدید که اخیرا سازمان بهداشت جهانی به دلیل آن وضعیت اضطراری بین‌المللی اعلام کرد را به دقت دنبال می‌کند زیرا شیوع ویروس در خارج از چین همچنان ادامه دارد. ال‌جی همچنین اعلام کرده است به دلیل اهمیتی که برای ایمنی کارمندان، شرکا و مشتری‌های خود قائل است تصمیم گرفته تا از شرکت در همایش جهانی گوشی همراه (MWC) که اواخر ماه میلادی جاری در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، انصراف دهد. این تصمیم خطر در معرض قرار دادن صدها کارمند ال‌جی در مسافرت بین‌المللی که با گسترش ویروس در خارج از مرزها محدودتر شده را از بین می‌برد. ال‌جی به‌جای مشارکت در MWC 2020، موبایل‌های ۲۰۲۰ خود را در رویدادهای دیگری که در آینده برگزار می‌کند، معرفی خواهد کرد. ال‌جی الکترونیکس همچنین از حامیان و عموم مردم به خاطر درک کرد شرایط دشوار فعلی تشکر کرده است.

کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی گوشی موبایل است که هر سال در ماه فوریه در بارسلونا برگزار می‌شود و مقصد اصلی تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی آسیا است که تلفن‌ها و سایر فناوری‌های جدید خود را در صحنه‌ای جهانی به معرض نمایش بگذارند.  

انجمن GSMA که سازمان‌دهنده‌ی کنگره جهانی موبایل است پیش از خبر انصراف ال‌جی و زدتی‌ای اعلام کرده بود شیوع ویروس کرونا تأثیر کمی روی برگزاری این رویداد گذاشته است. درحال‌حاضر MWC 2020 طبق برنامه‌ریزی GSMA و تمهیداتی که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مانند قانون منع دست دادن در نمایشگاه، حفظ پاکیزگی غرفه‌ها و میکروفون‌های سخنرانی، ضدعفونی کردن ورودی‌ها و خروجی‌ها، محل‌های پرازدحام و سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته است پیش خواهد رفت.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات