باچرخ؛ لذت تجربه بایک پکینگ برای اولین بار در ایران

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
باچرخ پلتفرم تور دوچرخه در خصوص بایک پکینگ، وسایل سفر با دوچرخه، راحت بودن و جذاب بودن تورهای دوچرخه سواری اطلاعات جذابی را ارائه می‌کند.
تبلیغات

صنعت گردشگری بسیار بزرگ است، بزرگ‌تر از آنچه که تصورش را بکنید. بخشی از این صنعت بزرگ را تور دوچرخه سواری تشکیل می‌دهد. واقعیت این است که بهترین لذت یک تور گردشگری را فقط می‌توان با دوچرخه تجربه کرد؛ این واقعیتی است که کمتر کسی به شما گفته اما فقط کافی است یک بار تور دوچرخه سواری را تجربه کنید.

چیزی که احتمالاً اگر دوچرخه سوار نباشید در ذهن شما می‌گذرد این است که این تورها نیازمند دوچرخه و تجهیزات تخصصی هستند و برای عموم مناسب نیستند؛ اینجا دقیقاً همان جایی است که در استارتاپ باچرخ به‌عنوان یک شرکت نوآور در حوزه گردشگری با دوچرخه وارد می‌شویم و این کار را برای شما آسان می‌کنیم. اگر کنجکاو هستید از باچرخ بیشتر بدانید بهتر است ادامه مطالب را از دست ندهید چون قرار هست از چیزی صحبت کنیم که در باچرخ برای اولین‌بار در ایران آن را معرفی کرده‌ایم؛ وسایل و تجهیزات آن را نیز در بخش فروشگاه باچرخ برای خرید قرار داده‌ایم.

باچرخ

انواع تورهای دوچرخه سواری

تصور کنید در یک جنگل زیبا یا در یک مسیر کوهستانی با چشم انداز عالی قرار گرفته‌اید. چندین حالت برای گشت‌و‌گذار در این منطقه دارید؛ می‌توانید پیاده‌روی کنید، با ماشین شخصی از آن عبور کنید یا اگر مسیر قطار رو داشته باشد با قطار از کنار آن بگذرید. قطعاً در موردهای آخر یعنی قطار چیزی از طبیعت متوجه نخواهید شد و در موردهای دوم نیز علاوه بر اینکه احتمالاً ضبط ماشین روشن است و چیزی از صدای طبیعت درک نخواهید کرد به محیط زیست نیز به‌خاطر سوخت اتومبیل آسیب می‌رسانید. این موارد به کنار، قطعاً با ماشین نمیتوانید به عمق طبیعت بروید و فقط باید از جاده های از پیش طراحی شده عبور کنید. پیاده‌روی نیز گزینه مناسبی است اما برای مسیرهای طولانی خستگی بر جای می‌گذارد. اینجا است که تور دوچرخه سواری به کمک افراد می آید تا لذت گردشگری در طبیعت را درک کنند، چیزی که هر کس با یک بار تجربه، عاشقش خواهد شد.

این گونه تورها به چندین مدل تقسیم می‌شوند، تورهای یک روزه دوچرخه سواری، تورهای چند روزه دوچرخه سواری و تورهای سفر با دوچرخه مسافت طولانی که تماماً در مسیر دوچرخه سواری انجام می‌شود.

در خصوص مدل‌های اول و دوم، یعنی تورهای کوتاه مدت و گردشگری عمومی، از وسیله ای مثل اتوبوس یا میدا باس یا حتی هواپیما برای انجام تور تا مفصد استفاده می‌شود و فقط در خود مقصد برای لذت کامل محیط طبیعت از دوچرخه سواری استفاده می‌کنیم.

کرایه دوچرخه

اساس کار ما در پلتفرم باچرخ این است که همه افراد بتوانند حداقل یک بار این تور را تجربه کنند، چون باچرخ معتقد است این مدل از تورهای گردشگری جای کار بسیاری دارد و اگر مانند خارج از کشور به عموم مردم آگاهی رسانی شود که این تورها چقد جذاب است قطعاً از این تورها بیشتر استفاده خواهد شد.

برای شرکت در تورهای باچرخ لازم نیست حتماً دوچرخه داشته باشید و می‌توانید از طریق بخش کرایه دوچرخه در سایت پس از خرید تور دوچرخه سواری، دوچرخه مناسب خودتان را کرایه کنید.

در برخی از تورهای باچرخ سفرهایی وجود دارد که نیاز به کرایه دوچرخه نیست، به این دلیل که هزینه آن در تور محاسبه شده است و در مقصد به شما دوچرخه داده خواهد شد.

یکی از ملزومات دوچرخه سواری استفاده از کلاه مخصوص دوچرخه سواری است که ما در باچرخ ارزان ترین کلاه دوچرخه سواری ایران را به فروش میرسانیم تا برای لذت این تورها هزینه زیادی پرداخت نکنید. شما می‌توانید از بخش فروشگاه سایت، کلاه و سایر لوازم را به‌راحتی تهیه کنید.

باچرخ

بایک پکینگ مدل محبوب سفر با دوچرخه

افرادی که تخصصی تر به موضوع گردشگری با دوچرخه فکر می‌کنند، احتمالاً آرزویی را در سر دارند و آن چیزی نیست جز ایرانگردی یا جهانگردی با دوچرخه، این دسته از افراد دوست دارند روزهای زیادی را در سفر باشند، همه جای ایران و جهان را با دوچرخه ببینند و شب ها را کمپینگ کنند یا در محل های سنتی اقامت داشته باشند.

تا پیش از آنکه باچرخ بایک پکینگ را در ایران معرفی کند همه دوچرخه سواران ایرانی به فکر سایکل توریسم بودند، یعنی مدلی از سفر با دوچرخه که خورجین‌های دو طرفه را روی دوچرخه قرار میدهند و راهی سفر می‌شوند، اما با معرفی بایک پکینگ در ایران توسط باچرخ همه افراد از این مدل محبوب جهانی آگاه شدند، بهتر است برای اطلاعات کامل از این نوع سفر که به‌شدت در جهان محبوب شده است به سایت باچرخ مراجعه کنید.

ما در سایت باچرخ برای اولین‌بار در ایران ضمن معرفی بایک پکینگ، کیف‌ها و وسایل بایک پکینگ را نیز برای اولین‌بار و به‌صورت اورجینال به فروش می‌رسانیم که باید به قسمت فروشگاه ما برای خرید کیف‌های bikepacking مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات