هواوی پی 40 و پی 40 پرو در فهرست TENAA مشاهده شدند

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعات درج‌شده در فهرست TENAA، پرچم‌دارهای جدید هواوی حالت دوگانه‌ی 5G و دو درگاه سیم‌کارت خواهند داشت و از نسخه‌ی ۱۰ اندروید بهره می‌برند.
تبلیغات

با اینکه انتظار نمی‌رود پرچم‌دارهای جدید هواوی، یعنی سری P40، تا آخر مارس معرفی شوند، هر دو گوشی هوشمند پی 40 و پی 40 پرو پیشاپیش در فهرست تأییدیه‌ی اداره‌ی صدور مجوز کشور چین، TENAA ثبت شده‌اند. درواقع در فهرست یادشده، هواوی پی ۴۰ با دو شماره مدلِ ANA-AN00 و ANA-TN00 و هواوی پی ۴۰ پرو با دو شماره مدل ELS-AN00 و ELS-TN00 مشاهده شده‌اند. به‌نظر می‌رسد یک مدل از هر گوشی برای عرضه در بازار چین و مدل دیگر برای بازار جهانی باشد. تنها اطلاعات مشاهده‌شده در فهرست TENAA این است که هر چهار دستگاه حالت دوگانه‌ی 5G (قابلیت 5G باند زیر ۶ گیگاهرتز و 5G موج میلی‌متری) و دو درگاه سیم‌کارت دارند و سیستم‌عامل آن‌ها همان‌طورکه انتظار می‌رفت، اندروید ۱۰ است.

همچنین، انتظار می‌رود نسخه‌ای با قابلیت‌های بهتر با عنوان P40 Premium Edition رونمایی شود که در پنل پشتی پنج دوربین، ازجمله لنز پریسکوپ تله‌فتو با فاصله‌ی کانونی ۲۴۰ میلی‌متری برای بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری دارد. براساس شایعات، پی 40 با دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۵۲ مگاپیکسلی و دوربین سینمایی (cine camera) با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل و ماژول ۸ مگاپیکسلی تله‌فتو با بزرگ‌نمایی پنج‌برابری روانه‌ی بازار می‌شود.

پی 40 پرو در TENAA

پیش‌بینی می‌شود چینی‌ها پی ۴۰ پرو را با نمایشگری بدون ناچ و دارای خمیدگی در هر چهار سمت معرفی کنند. حتی پیش‌تر تصویری واقعی از پرچم‌دار مذکور منتشر شده بود که ادعا می‌کرد این محصول از دو روزنه‌ی مخصوص دوربین سلفی در گوشه‌ی راست بالای نمایشگر بهره می‌برد. هنوز زمان زیادی برای معرفی سری پی 40 هواوی باقی مانده است و احتمالا شایعات بیشتری درباره‌ی پرچم‌دارهای جدید این شرکت منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین شایعات از این محصول، در آینده با زومیت همراه باشید.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات