فروشگاه اینترنتی اکالا برنده دو جایزه نگاه داوران و آرای مردمی شد

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اینترنتی اکالا  برای بار دوم، در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به‌عنوان وب‌سایت برگزیده از نگاه داوران و آراء مردمی در بخش فروشگاه‌های آنلاین معرفی شد.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی اکالا (https://okala.com) برای بار دوم در دوازدهمین جشنواره‌ی وب و موبایل ایران به‌عنوان وب‌سایت برگزیده از نگاه داوران و آرای مردمی در بخش فروشگاه‌های آنلاین معرفی شد. سوپرمارکت آنلاین اکالا در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران و در بخش وب‌سایت فروشگاه‌های آنلاین موفق شد دو جایزه‌ی وب‌سایت برگزیده از نگاه داوران و آرای مردمی را برای دومین سال پیاپی به‌خود اختصاص دهد.

فروشگاه اینترنتی اکالا در جمع بیش از ۱۹ هزار اثر شرکت‌کننده در این جشنواره و براساس معیارهای کارکرد، محتوا، تجربه‌ی کلی، طراحی دیداری، ساختار سایت، تعامل و نوآوری از نگاه داوران به‌عنوان وب‌سایت برگزیده در بخش فروشگاه‌های آنلاین معرفی شد. این فروشگاه اینترنتی به‌عنوان یکی از سوپرمارکت‌های آنلاین بزرگ با بیش از ۵،۵۰۰ قلم کالا که در حال سرویس‌دهی به مشتریان شهرهای تهران، کرج، قم، مشهد، کرمان، یزد و سمنان است، در بزرگ‌ترین و معتبرترین جشنواره وب و موبایل موفق شد با ارائه خدمات مطلوب، نظر مخاطبان خود را جلب کند و برگزیده‌ی این جشنواره در بخش فروشگاه‌های آنلاین براساس آرای مردمی شود.

هدف از برگزاری بخش نگاه مردمی و مشارکت کاربران در انتخاب برنده‌ی جشنواره وب و موبایل ایران، ارتقای کیفیت خدمات وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی شرکت‌کننده در این رویداد بزرگ است.

فروشگاه اینترنتی افق کوروش علاوه‌بر عرضه‌ی کالاهای خوراکی اساسی و نیمه‌اساسی، میوه‌های تازه و ارگانیک، سبزیجات منجمد، ابزار و ملزومات با تنوع و کیفیت مطلوب و حداقل قیمت، خدمات پشتیبانی خود را به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهد و امکان مرجوع‌کردن کالا تا ۷۲ ساعت پس از خرید را به‌عنوان خدمات پس از فروش فراهم کرده است.

مجله اینترنتی اکالا (https://blog.okala.com)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات